• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

System32 fout of removed wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicolaj_

Nieuw lid
Lid geworden
12 aug 2020
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Als system32 weg is of een fout in de folder, moet ik Windows 10 opnieuw installeren?
 
Als die weg is heb je een probleem. Een fout in de folder kan misschien gerepareerd worden.
Als het goed is heb je de mogelijkheid installatie media te gebruiken en dan "upgrade" te kiezen.

Maar als het slechts een fout is, dan is het misschien gewoon te herstellen via een sfc /scannow of via een drietal DISM commando's. Ligt er maar aan.

Het zou handiger zijn als je aangeeft wat er gebeurt of de exacte foutmelding kunt plaatsen.
 
en als die weg is?

Moet ik windows opnieuw installeren?
 
Als die weg is heb je een probleem. Een fout in de folder kan misschien gerepareerd worden.
Als het goed is heb je de mogelijkheid installatie media te gebruiken en dan "upgrade" te kiezen.

Maar als het slechts een fout is, dan is het misschien gewoon te herstellen via een sfc /scannow of via een drietal DISM commando's. Ligt er maar aan.

Het zou handiger zijn als je aangeeft wat er gebeurt of de exacte foutmelding kunt plaatsen.
Als die weg is(System32) moet ik windows 10 opnieuw installeren?

Ik heb Windows 10 online gekocht

(is maar een vraag)
 
Beter opnieuw installeren dan ja. Evtl. backup maken van je gegevens zodat je die niet verliest.
 
Als die weg is(System32) moet ik windows 10 opnieuw installeren?
Zoals gezegd kun je ook installatiemedia maken en dan een "upgrade" uitvoeren, hetgeen neer komt op bijna een nieuwe installatie, alleen wordt er dan een windows.old gemaakt en je programma's blijven behouden.

Als het niet te veel moeite voor je is, dan kun je beter helemaal fris opnieuw installeren.
Online gekocht maakt niet uit, je pc is nu met W10 bij Microsoft geregistreerd. Je kunt met de Media Creation tool ook op een andere pc een iso of bootable usb stick maken met de benodigde Windows 10 versie er op.
Wel even zorgen dat je dan ook exact dezelfde versie hebt, dus als je nu home had, dan ook home gebruiken.
Als er echter om een licentienummer gevraagd wordt kun je op "overslaan" klikken. Aangezien W10 al op die pc geinstalleerd is geweest, zal dat automatisch gedetecteerd worden zo gauw er contact gemaakt wordt met internet en wordt ie automatisch ook weer geactiveerd.
 
Ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan