• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Taal Pinnacle Studio 24 Ultimate wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi16

Nieuw lid
Lid geworden
19 dec 2020
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Ik heb het programma Pinnacle Studio 24 Ultimate gekocht.
Het hele programma is in het nederlands behalve het beginscherm wat italiaans is.

De helpdesk heeft me geadviseerd het hele programma te verwijderen en ik heb een tool gekregen om achter gebleven bestanden te verwijderen.
Na herinstallatie wilde het programma niet meer installeren , en heb ik systeemherstel moeten uitvoeren, waarna ik weer alles opnieuw heb geinstalleerd.

Alleen heeft e.a. niks opgelost.

Als ik in het register kijk staat bij taal 413 wat nederlands is.

Vraag is dus hoe los ik het beginscherm verhaal op, niet echt storend en heeft geen invloed op de werking programma maar principe kwestie het op te lossen daar het toch gaat over een zeer prijzig pakket.
 
Ik ken het programma niet, dus kan het zelf niet testen.
Kijk eens of het helpt om in het register de taal in het Engels te zetten en daarna weer naar het Nederlands.
In deze video is het begin scherm wel in het Nederlands.
 
Alles keurig naar het engels, behalve beginscherm.
Terug naar nederlands hetzelfde verhaal, zou haast denken dat het beginscherm italiaans hoord tezijn.

Maar dat zou de helpdesk dan toch ook moeten kunnen aangeven..
 
Zou goed kunnen, kan het helaas niet testen :)

Het ligt er maar net aan wie je aan de telefoon/chat krijgt en hoe technisch iemand is.
Want daar zit soms nog wel eens verschil in.
 
Klopt helemaal, maar treft tot nu toe elke keer dezelfde persoon.
Wellicht iemand op dit forum die hetzelfde programma heeft en mij van een antwoord kan voorzien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan