• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tabbladen ontbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicooo

Nieuw lid
Lid geworden
7 jan 2008
Waarderingsscore
0
Hallo guys,

Ik zit met een probleempje....

In het menu "Eigenschappen voor Beeldscherm" ontbreken m'n tabbladen...

't Is te zeggen: ik heb er geen meer!

Ik zie enkel staan: Eigenschappen voor Beeldscherm, en dat is het.

Waardoor komt dit en hoe kan ik dit oplossen a.u.b. ?

Grtz

Nico
--- automatische edit ---
Ondertss een andere discussie gevonden die er op lijkt en zo te zien zal dit niet op te lossen zijn...
Ik heb nl geen installatie-disc van windows XP daar ik m'n pc heb laten samenstellen en er een schoolversie is genstaleerd...:wall:

bedankt voor de moeite

Grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Nico, we zijn ondertussen al iets verder in het jaar, maar indien je van iemand anders een installatieCD van dezelfde XP-versie kan lenen,
kan je wel de SystemFileChecker inschakelen1

Mocht je niet aan een CD geraken, probeer volgende eens:

(ps: als je evtl. nu een speciale wallpaper gebruikt die je bv. rechtreeks via het internet als bureaubladachtergrond ingesteld hebt maar verder niet als afbeelding opgeslagen hebt, sla die nog wel even op (als je de site niet meer weet waar hij vandaan kwam), want je bureaubladachterond kan wel hersteld worden naar de standaard achtergrond (kan je dan natuurlijk weer vervangen door je eigen wallpaper, maar daarom die wallpaper ergens opslaan eerst ;))

* Download onderstaand .reg bestandje voor XP (--> linkje rechtermuisklikken > kiezen voor [doel/koppeling/download...] opslaan als... en het .reg bestandje opslaan naar bv. het bureaublad.)
restore all display tabs.reg
* Dubbelklik het net opgeslagen .reg bestandje dat nu op je bureaublad staat, en sta toe dat het zich toevoegt aan het register (bij evtle alarmen van antivirus, sta het toe, het is niets kwaadaardigs ofzo, maar veel antivirusprogr. alarmeren bij zaken als .reg bestanden, .vbs bestanden, ... omdat ze het "verdacht" vinden)
* Herstart de PC

Heb je dan de tabs weer?

succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan