• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Tablet koppelen aan beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1968

Vaak hier
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
949
Waarderingsscore
2
Ik heb op mijn beeldscherm een DVI poort over (er zit nog geen HDMI-aansluiting op mijn beeldscherm). Op mijn tablet zit wel een HDMI aansluiting.

Kan ik het beeld van mijn tablet op mijn beeldscherm krijgen met behulp van een verloopkabel HDMI-DVI?
Moet ik nog ergens specifiek op letten?

Alvast bedankt.
 
Merk en type tablet?
 
er zij verloopkabels te koop van dvi --> hdmi. Als je dan geen beeld zou zien: klik op Windowstoets en letter P, dan zie je dit:
5f8d5e6070d5e-No.001.jpg

de rest zal duidelijk zijn.
 
Ook aan een Chromecast gedacht?
Daarmee doe ik het.
 
Ik denk dat ik een verloopkabel HDMI-DVI ga kopen. Moet ik nog ergens op letten? Ik heb namelijk gezien dat er verschil is in hoeveel polen ze hebben.
Bedankt voor de reacties.
 
Op mijn tablet heb ik een zogenaamde ss poort (zie foto in de bijlage) en op mijn monitor een 24-polig female dvi-aansluiting.
Welke verloopstekker moet ik hebben om beiden te verbinden?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Poort.pdf
    37,7 KB · Weergaven: 7
Waarom schaf je geen chromecast aan?
Gedoe met snoertjes is irri.
 
Ik zit eraan te denken om een docking station te kopen. Zou dat geen goede optie zijn om mijn tablet met mijn monitor te verbinden en tegelijk gebruik te kunnen maken van het toetsenbord en de muis, die nu met mijn desktop zijn verbonden?
 
een geschikte kabel lijkt mij veruit het handigste en vooral het goedkoopste. Die andere hardware kost minstens € 40.-- tot € 80.--. Een informatie bij AlleKabels bijvoorbeeld kost al helemaal niks.
 
Ik heb zitten denken aan een kabeltje, echter dan heb ik nog het probleem dat ik de toetsenbord en de muis, die aan de desktop hangen, niet voor mijn tablet kan gebruiken. Is er een mogelijkheid om bv. met een docking station (of iets anders) mijn tablet te koppelen aan de monitor, toetsenbord en muis van de desktop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan