• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tablet, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeltjo

Vaak hier
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
783
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een tablet. En probleem alleen, ik zou niet weten waar ik op moet letten. Mijn vraag is dus wie kan mijn helpen?
Een paar eisen zijn voor mij wel dat de prijs niet hoger is dan ongeveer 150 euro. Het merk maakt niet uit. De grootte het liefst 7 of 10 inch(snelheid en kwaliteit scherm zijn belangrijker). Het doel van de tablet is om te internetten, te gamen en films te kijken. Wat ook belangrijk is, is dat het bestuuringssysteem Android is en het liefst 4.1 of hoger.

Ik hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven en dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Jeltjo
 
Hoi Anson,

Had daar ook naar zitten kijken maar niet echt een abonnement tussen waarvan ik zeg zo, dat lijkt me wat. Maar heb je misschien verder een idee wat een goede tablet kan zijn?

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Gr. Jeltjo

---------- Bericht toegevoegd op 14:23 ---------- Vorige bericht was op 13:41 ----------

Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld:
http://www.bol.com/nl/p/asus-memo-pad-hd-7-wifi-16-gb-blauw/9200000015013549/
of
http://www.bol.com/nl/p/yarvik-xent...ly-bean-dual-core-bluetooth/9200000021782681/
 
Een stuk boven je budget maar wel een van de beste tablets: Nexus 7 (ongeveer 220 euro).

Ik weet niet zeker als je voor dat budget kan rekenen op een kwalitatief scherm en sterke prestaties. Goedkoop is duurkoop... De Tegra Note en Kindle Fire vallen binnen je budget en zijn degelijke tablets maar moeilijk te bekomen in Europa.

---------- Bericht toegevoegd op 15:27 ---------- Vorige bericht was op 15:13 ----------

De twee tablets dat je zelf voorstelt zijn zeker niet slecht maar verwacht geen wonderen. De Yarvik heeft een afwijkend beeldformaat waardoor heel wat apps niet (helemaal) compatibel zijn en de Asus is een goedkoop stuk plastic dat niet alles even soepel draait.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan