• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Task Scheduler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Backdraft

Vaak hier
Lid geworden
11 aug 2004
Waarderingsscore
0
Hallo,

Weet iemand hoe ik de service Task Scheduler op automatisch kan zetten? In MSConfig kan ik de services wel bekijken maar niet aanpassen.

Backdraft

task scheduler :blink: wat bedoel je precies bedoel je taakplanner onder buroaccesoires

Als je in MSConfig kiest voor het tabblad Services en scrollt naar de regel Task Scheduler staat bij mij de status op 'wordt uitgevoerd'. Ergens anders in Windows kan je deze Services aanpassen, naar bijvoorbeeld 'automatisch' en nog twee opties. Voor het goed werken van het programma Bootvis dient de service Task Scheduler op automatisch te staan. <_<

Heb trouwens al wat gevonden: klik :P

De service stond al op automatisch. Dan moet mijn probleem met Bootvis toch ergens anders aan liggen...is trouwens wel een interesante site (ga ik me later in verdiepen). :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan