• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Taskbar Temperatuur informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma, dat op de taakbalk geplaatst kan worden en die o.a. de volgende informatie laat zien:
HDD - Temperatuur
CPU - Temperatuur (van alle Cores)

Alle info hieromtrent is welkom
 
Hallo,

Zelf geen ervaring met dit soort dingen, wel iets gevonden wat jij ongeveer zoekt.
(Al is het niet voor de hhd)
Ik weet alleen niet of dit veilig is, dus of er geen virussen meekomen met dit soort programma`s.
Dus gebruik op eigen risico ;)
Maar je kunt dit eens doorlezen en dan kijken of je het kunt vinden op de site van de makers.
 
Bedankt, ik ga die laatste zeker eens proberen, lijkt me een goede suggestie
 
Geen dank!
Ik zet het voor nu op opgelost.
Mocht je toch nog iets anders zoeken of andere vragen hebben, het topic blijft open.
 
Speedfan is misschien al lang niet onderhouden.

HWInfo64 leest alle sensors uit (flink wat), en toont ze in één overzicht. Als je een sensor in je systeemvak wilt weergeven dan rechtsklik je op de sensor, en kies je 'Add to tray'. Zo kan je zelf kiezen welke je daar ziet.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan