• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Te koop gevraagd Windows 7 Enterprise met SP1 64 BIT Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

B@dboy

Bekend gezicht
Lid geworden
26 jul 2005
Berichten
126
Waarderingsscore
0
Gevraagd Windows 7 Enterprise met SP1 64 BIT Nederlands
Wie kan mij helpen aan een zuivere niet bewerkte DVD van Windows 7 Enterprise met Sp1 64 BIT Nederlands
Dus alleen maar een DVD met het OS er op, zonder andere software of cracks enz.
Dus alleen OS Windows 7 Enterprise met SP1 64 BIT Nederlands
Mijn Originele DVD is zoek geraakt en is nergens meer te vinden, wie kan mij helpen waarvoor mijn dank.

Met vriendelijke groet, B@dboy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze versies zijn meestal Engelstalig maar deze zijn dan weer via de Windows Update functie in het Nederlands om te zetten ...
zelf ben ik in het bezit van de win7 Sp1 enterpisse x64bit maar deze is dus Engelstalig.
deze werd ooit eens geinstalleerd op een extra partitie om een vergelijking te maken met de Ultimate ...
er is dus gn verschil tussen de Ultimate en de Enterprisse.

nu om terug te komen op je vraag ...
ik wil best een kopietje maken en deze op een DVD zetten , om je deze toe te sturen ....
( er word geen extra tool of een crack gebruikt , deze dien je dus met je eigen key te activeren ....het betreft hier dus om een 100% onbewerkte iso)
gelieve me dan per pb je adres gegevens toe te sturen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan