• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tekst foto aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kumquat

Bekend gezicht
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
145
Waarderingsscore
0
Hi allemaal, ik heb enige tijd geleden de naam van mijn website veranderd. Ik had op de website een fotoalbum met een hele reeks foto's waar ik destijds mijn (oude) websitenaam en copyright op heb gezet. Is er een manier om deze tekst te wijzigen in de nieuwe naam?
 
Nee, ik heb alleen de aangepaste versie opgeslagen destijds. Achteraf niet zo slim natuurlijk, tegenwoordig sla ik wel altijd een kopie op:cool:
 
De minst mooie oplossing is natuurlijk om over de oude naam een gekleurde balk te plaatsen met daarin je nieuwe naam?

Het kost veel te veel tijd om dat allemaal met Photoshop of zo "weg te poetsen". Je kunt je ook afvragen of je, nu je inmiddels wellicht nieuw fotomateriaal hebt, het oude nog moet plaatsen.
 
Stel dat ik voor de minst mooie oplossing ga, is het dan mogelijk om die balk in 1 keer op alle foto's toe te passen? Ik heb Paint.net

Ik twijfel of ik de foto's weg wil doen, het zijn namelijk foto's van hoe het eiland er vroeger uitzag
 
Hmm, ik denk dat er wel programmaatjes zijn waarmee je in een keer op een hele serie foto's een watermerk kunt plaatsen. Dat waterwerk is in jouw geval dan het balkje met de nieuwe website erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan