• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tekst in sharepoint designer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Op een webpage, een table invoegen, alles instellen, incl. cel opties.
En dan tekst erin.
* Gaat natuurlijk al om een bestaande website die ik al jarenlang online heb staan.

En het punt is dan:
Ik voer tekst in (schrijf ik eerst in een tekstverwerker, en kopieer het dan in de table, waarna ik nog dingetjes zoals afstand en meer instel).
En in de ontwerpmodus, ziet het er prachtig uit.
Maar dan save ik het- en verlaat sharepoint.
Daarna via een vaste link de website, zoals je websites altijd bekijkt, online bekijken.
Dan zie ik dat de tekst kleiner is, of soms niet goed staat.

Dé vraag is dan: wat je daar dan aan moet doen.
Nu is het Sharepoint (2007. De gratis versie)
* werkte daarvoor met Frontpage, maar overgestapt (met deze site), naar Sharepoint.
Maar kort en goed: voor ± ongeveer een jaar geleden, werkte alles nog prima.

En ik begrijp commentaren, van dat ik naar iets anders moet qua webdesign programma's/software,
dat zijn ook geen gekke commentaren. Maar met deze site ligt dat voor mij nu nog net ff. wat anders.
En: tot voor ± een jaar geleden, was alles nog prima.
 
HELEMAAL geen ervaring met die programma's, maar omdat het om fonts gaat zou ik checken of het met andere (vooral veel gebruikte algemene fonts) ook verkeerd gaat. Het kan wel zijn dat een font bij de transformatie naar een andere toepassing niet alle formaten heeft.
 
Dank erikdenhouter.
Maar Fontchange werkte niet.
Maar ik heb om te beginnen die pagina compleet verwijdert en alles opnieuw opgezet.
Had elders natuurlijk de juiste tekstbackuppen.

Heb het nu wel anders als ik het eigenlijk wilde. Maar ik kan er mee leven.
Dank voor de snelle poging tot hulp.
 
Bekijk je nu op een ander apparaat dan je vroeger deed? Bijv. nu op smartphone en vroeger op pc?
Of een andere browser? Vroeger in Internet Explorer en nu in Edge of Chrome?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan