• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tekst kopieren naar FB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, misverstand. Firewall ingeschakeld tezamen met Avira virus scanner. Probleem ?
 
Dat zou geen probleem mogen zijn. Ik zou voor de aardigheid, mits je die op beide systemen gebruikt, toch Avira eens uitschakelen en op Windows Defender draaien (wordt volgens mij automatisch ingeschakeld als je Avira uitschakelt).
 
Ik was wat voorbarig. Als je twee firewalls gelijktijdg gebruikt kan dat blijkbaar ook problemen geven:
Citaat: "Heb je het echter over softwarematige firewalls (en dat doet je topicstart vermoeden) dan kon het wel eens gaan "vechten" ja. Nogal wiedes, want je hebt nu 2 stukken software die zich low-level in je TCP/IP stack nestelen en vanalles met die pakketjes gaan doen."
 
Firewall kan misschien wel iets raars veroorzaken als het de Avira security suite betreft.

Ik heb zelf ook Avira draaien met MSdefender. Defender schakelt bepaalde functies van zichzelf dan automatisch uit (met name de willekeurige automatische scan).
Dat werkt prima met elkaar samen.

Maar als er van Avira zelf ook nog eens de firewall gebruikt wordt dan lijkt me niet dat dit soort met functies als copieren en plakken, maar men wete maar nooit, wel eens vreemdere kuren gezien met apare firewalls inderdaad. ;)
 
Bedankt jongens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan