• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

telkens automatisch een nieuwe map op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat die map staan en blijf internetten - wordt er dan een nieuwe map bijgeplaatst?
Zoja - laat die dan staan en meld je weer hier.
 
Ik haal ze inderdaad telkens weg...Maar er komt gegarandeerd in no time weer een nieuwe. Die laat ik staan en meld me dan weer.
 
Hier staat er weer een!--- Update ---[/COLOR]

nog een keer...nieuwe map-a.jpg
 
Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van n van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van beide logbestanden in jouw volgende bericht.
.

In geval de inhoud van een van de logs of van beide logs te groot is om te posten, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Hier zijn de twee .txt-files
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    46,1 KB · Weergaven: 34
  • FRST.txt
    76,4 KB · Weergaven: 36
Zegt dit programma jou iets: C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster in het lege kladblokvenster.

Code:
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\{8A42D3B2-8293-4C00-8A06-F724FCB53F37}
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\ProgramData\rxsmznjf.zcp
C:\ProgramData\SMRResults501.dat


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
(Even terzijde: ik ben op vakantie geweest. Vandaar mijn late reactie!)

iSkysoft zegt me wel iets , maar het staat niet (meer?) op mijn computer.

Hier is de inhoud van het fixlog-bestand:

Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 31-05-2017
Gestart door Eigenaar (31-05-2017 23:08:41) Run:2
Gestart vanaf D:\Bureaublad
Geladen Profielen: Eigenaar (Beschikbare Profielen: Eigenaar)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\{8A42D3B2-8293-4C00-8A06-F724FCB53F37}
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\ProgramData\rxsmznjf.zcp
C:\ProgramData\SMRResults501.dat


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\{8A42D3B2-8293-4C00-8A06-F724FCB53F37} => is succesvol verplaatst.
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => is succesvol verplaatst.
C:\ProgramData\rxsmznjf.zcp => is succesvol verplaatst.
C:\ProgramData\SMRResults501.dat => is succesvol verplaatst.

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========= Eind van CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


De Winsock-catalogus is opnieuw ingesteld.
De computer dient opnieuw te worden opgestart om het opnieuw instellen te voltooien.


========= Eind van CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 33013166 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1499 B
Windows/system/drivers => 701606 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 381637957 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Eigenaar => 6483506 B

RecycleBin => 30060 B
EmptyTemp: => 410.3 MB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Eind van Fixlog 23:09:32 ====
 
(Even terzijde: ik ben op vakantie geweest. Vandaar mijn late reactie!)

iSkysoft zegt me wel iets , maar het staat niet (meer?) op mijn computer.


Ik hoop dat jij een leuke vakantie hebt gehad.
Met betrekking tot iSkysoft nu de fix:


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster in het lege kladblokvenster.

Code:
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
Ja, hoor. Dank je! :)

Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 02-06-2017
Gestart door Eigenaar (04-06-2017 21:20:05) Run:1
Gestart vanaf D:\Bureaublad
Geladen Profielen: Eigenaar (Beschikbare Profielen: Eigenaar)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft => is succesvol verplaatst.

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========= Eind van CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


De Winsock-catalogus is opnieuw ingesteld.
De computer dient opnieuw te worden opgestart om het opnieuw instellen te voltooien.


========= Eind van CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 28894043 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 492 B
Windows/system/drivers => 818940 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 378214016 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Eigenaar => 1072312 B

RecycleBin => 151326298 B
EmptyTemp: => 542.4 MB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Eind van Fixlog 21:21:13 ====
 
(Ik kan kennelijk nu geen eigen schermafdruk meer sturen...)
Ja, dus.
 
Ik ben benieuwd wat de Eigenschappen van die map aangeven.
En wat gebeurt er nu als je die map laat staan, komt er dan een nieuwe map bij met een veranderde naam?
 
Heb je te weinig eigenschappen gezien? Moet ik ook de inhoud van de andere tabbladen meesturen?

Er wordt altijd maar één map op het bureaublad geplaatst. Als ik die weghaal dan komt er na verloop van tijd gewoon weer één nieuwe.
 
Ik vermoed dat een en ander met de Wacom Tablet te maken heeft.

Gebruik jij InternetExplorer ook dagelijks?
 
Ik kan me niet voorstellen dat dat nu ineens door het tablet komt...! Daar is nooit iets in gewijzigd en het dient alleen als muisvervanger (aanwijzen, knippen, plakken enz.)
Ik gebruik nooit IE, altijd FF: 53.0.3 (32 bits). Ik heb wel een 64-bits besturingssysteem. Maar dat kan het toch niet zijn?
Ik heb het nu al een paar maanden en heb nog steeds geen idee waar het door komt.
Ik heb het bestand nu weer van mijn bureaublad verwijderd (van 5 juni 12.28 uur) en hoop morgen te kunnen ontdekken wanneer de map weer terugkomt en hopelijk op welk moment en bij welke actie...
 
Heb je al iets kunnen vinden of is er nu nog geen map ontstaan?
 
Helaas, nieuwe map blijft komen. Zolang ik die niet verwijder van het bureaublad, komt er geen nieuwe bij,. Deze laatste is nu van vrijdag 9 juni, 14:31:03. Ik kan niet ontdekken op welk moment er een nieuwe komt na verwijdering. Dat is niet te doen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan