• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Terug krijgen gehackt Facebookaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Wie kan mij helpen om mijn gehackt Facebookaccount terug te krijgen?
 
Nee het lukt me niet. Ik heb te weinig computerkennis. Ik zoek hulp
 
Dit zul je zelf moeten aangeven bij Facebook, daar kan hier niemand jou bij helpen.
Want daar heb je jou wachtwoord en email adres voor nodig en misschien nog meer.
Door op de blauwe balk in de link te klikken en de vervolg stappen op te volgen.
Dat zou voor iedereen te doen moeten zijn.

 
Ik geef je weinig kans. Eind 2020 ben ik gehackt, waarna het bedrijfsaccount van mij vrouw (waar ik mede-beheerder was) opeens betaalde advertenties ging plaatsen.

Wachtwoord veranderd en de afgeschreven bedragen terug laten storten. FB gaf inderdaad aan dat ik was gehackt en zegde alle medewerking toe.

De hacker had echter alle beheerders verwijderd, dus vond FB blijkbaar dat men niet gemachtigd was om ons deze beheersrechten terug te geven. De discussie werd gesloten en kon niet worden heropend. Ook nieuwe pogingen liepen op niets uit.

Nu is er dus een "zwevende" FB-pagina van mijn vrouw's bedrijf èn een nieuwe, actieve pagina. En dat zorgt vaak voor verwarring.

Ik wens je succes en hoop dat je er uit komt. Mocht dat lukken, laat het me dan weten, als je wil!
 
Dit zul je zelf moeten aangeven bij Facebook, daar kan hier niemand jou bij helpen.
Want daar heb je jou wachtwoord en email adres voor nodig en misschien nog meer.
Door op de blauwe balk in de link te klikken en de vervolg stappen op te volgen.
Dat zou voor iedereen te doen moeten zijn.

Men kan toch tegen betaling helpen met teamviewer
 
Dit zul je zelf moeten aangeven bij Facebook, daar kan hier niemand jou bij helpen.
Want daar heb je jou wachtwoord en email adres voor nodig en misschien nog meer.
Door op de blauwe balk in de link te klikken en de vervolg stappen op te volgen.
Dat zou voor iedereen te doen moeten zijn.

Dit heb ik geprobeerd maar helpt niks
 
Dan is er weinig wat je kunt doen, want zoals eerder gezegd, kan niemand hier iets betekenen, want je moet bij Facebook zijn.
 
Hahahaha ouwe oplichter. Ga je weer mensen dingen laten doen en dan beloven dat ze er iets voor krijgen? Veilig achter je computer aan de andere kant van de wereld?

Laat deze vent links liggen mensen.
 
Als je deze link hebt, kun je, je telefoonnummer of email adres van het account invoeren en vervolgens inloggen met de bij jou bekende gegevens.
(Ik krijg dan te zien dat er bij mij dus 2 staps verificatie is ingeschakeld. Ik heb mijn telefoon gereset waardoor ik deze dus kwijt ben, en kan daar dus niet meer bij, ook niet vanaf een ander apparaat.)
Bij jou zal dat iets anders zijn.

Het is "gewoon" en kwestie van de stappen doorlopen, en als je er niet in kunt komen zul je persoonlijke documenten (zoals ID of iets dergelijks moeten uploaden)

En anders een nieuw account aanmaken.

Want je vertelt ons niet waar het mis gaat, of is het dat je, je persoonlijke gegevens niet wilt uploaden, wat ik uiteraard snap. dat is ook de reden dat ik een nieuw account begonnen ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan