• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

The active user has changed

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Ik krijg de laatste tijd vrij vaak linksonder op de monitor de volgende melding in beeld, wanneer ik het NCF bezoek:

5ab640443ce42-The_active_user_has_changed_NCF.png


Zou dat een nieuwe manier zijn om aan te geven dat iemand gereageerd heeft in een topic dat ik op dat moment aan het lezen ben? Nee, want als ik de pagina ververs, dan is die niet gewijzigd. Er is geen nieuwe reactie bijgekomen.
Ik krijg die melding soms ook wanneer ik de startpagina van het NCF open heb staan. Na verversen van de pagina is er niets veranderd.
Weet iemand wat de betekenis of het doel is van die melding?
 
Hoi, ik denk dat iedereen daar last van heeft.
Het is volgens mij een bug in de XenForo 2 software.
Eenmaal op de funktietoets F5 drukken vernieuwt de pagina zonder dat er door jou geschreven tekst in een nieuw bericht verdwijnt en de melding wel verdwijnt.
 
ik heb hier zulke melding nog niet voorbij zien komen ..(hout afkloppen )
 
Hoi, ik ben ook nog nooit uitgelogd.
Maar ik heb wel het idee dat sommigen dat na die melding wel doen!
 
Het is in elk geval een zeer storende melding. De melding zelf nog nooit gezien. Wel gehad dat de pagina niet goed ververste.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan