• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjeroen00

Bekend gezicht
Lid geworden
18 jun 2011
Berichten
140
Waarderingsscore
0
heb echt van alles geprobeerd maar krijg het niet gefixed!!!

The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?
 
Wat probeer je te starten ?
En welke Windows is dat ?

Het is een heel algemene melding, met vele mogelijkheden, dus het is wel slim om te vermelden wat je zelf al gedaan hebt.
 
Laatst bewerkt:
Deze uitleg kan je misschien ook helpen:


Ik hou niet zo van Youtube uitleg voor softwarefouten, maar deze is staight forward, en kort genoeg om er wat van op te steken.

Omdat er meerdere programma's zijn die jou de fout geven zou ik de oplossingen voor de individuele programma's als laatste doen, en beginnen met methode 3, een schijfcontrole van C:, en eventueel andere schijven die er bij betrokken zouden kunnen zijn. Je bent je computer dan wel een uurtje of wat kwijt, tenzij je een SSD als C: schijf hebt.
 
(Maak een herstelpunt voordat je begint)

Dit is wat bovenstaand filmpje uitlegt:

1) Verwijdering en herinstallatie van het programma, inclusief de laatste .net framework en Visual C++
* Laatste .net framework: .NET | Free. Cross-platform. Open Source.
* Microsoft visual C++ : https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
* DirectX (voor Windows XP, Vista, en Windows 7 ) : Download Web-installatieprogramma voor DirectX-runtime-bestanden voor eindgebruikers from Official Microsoft Download Center

2) Het programma via een rechtsklik als Administrator starten.

3) Schijfcontrole van C:, via een als Administrator gestarte opdrachtprompt met: chkdsk c: /f /r
Je moet je computer herstarten om de controle buiten Windows te starten, en bent hem hierbij even kwijt.

4) Stel in de Eigenschappen van het programma in dat het in een compatabilliteitmodus voor een oudere Windows moet draaien, b.v. Windows XP SP3.

5) Pas de rechten aan voor de programmamap. Let op, ik zou 'MAKER EIGENAAR' niet zo maar de volle toestemming geven zoals dit filmpje bijna doet lijken, maar kijk naar de Administrator.
 
Hallo,

Voordat vele mensen deze TS proberen te helpen via wel of geen goed antwoord even het volgende.
Deze TS heeft zijn vraag hier ook neer gezet The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?

En zoals "erik" aangeeft dit is een algemene melding dus er zijn vele mogelijk heden.
Daarom is het belangrijk om de melding te zien (zie de link)
Dus ligt het probleem bij CCEnhancer.

Dit probleem is dus vrij makkelijk op te lossen maar de TS moet eerst even aangeven voordat hij vele mensen aan het werk zet waar hij geholpen wil worden (is wel zo netjes).

Dus doe ermee wat jullie willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan