• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Theo Van Gogh (47)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alan

Full SoftCity Member
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
1.374
Waarderingsscore
6
Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linnaeusstraat in Amsterdam.

Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten.

Ook ooggetuigen van het misdrijf bevestigen dat het om Van Gogh gaat. De moord vond plaats voor het Stadsdeelkantoor Oost, toen het slachtoffer het gebouw verliet. Hij zou de overkant van de straat nog hebben bereikt.

De verdachte rende weg richting het Oosterpark, aan de andere kant van het park werd hij gepakt door de politie die al naar hem op zoek was.

Hierbij ontstond een schietpartij, waarbij een motoragent gewond raakte. De vermoedelijke dader zou in zijn been zijn geschoten en gearresteerd. De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.

Een woordvoerster van de politie in Amsterdam erkent dat een persoon is doodgeschoten, maar wil nog niet zeggen om wie het gaat. Volgens de politie moet de familie van het slachtoffer nog worden ingelicht.

:eek: :angry: :angry: :( :unsure:

Extreme persoonlijkheid ok, maar je kunt haast niets meer zeggen tegenwoordig! (Of ligt dat nou aan mij?!)

A. :blink:
 
:( Hoe bedoel je?? :huh:

Hij durfde te zeggen wat hij vond en in Nederland moet je daar mee oppassen, dus dat is behoorlijk extreem als je dat durft ja. Want het is aardig bekend lijkt me, hoe het met je afloopt als je dat doet!

A.
 
Inderdaad, eigenlijk kun je in nederland niet meer je eigen mening uiten.... :(

Erger kan het bijna niet meer...
 
Update:

De geluiden worden steeds harder dat de vermoedelijke dader uit de extremistische hoek komt. Op het forum van marokko.nl verscheen kort na de moord de volgende tekst ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!! ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!. Het forum is nu niet meer te bereiken. Via theovangogh.web-log.nl

De dader is een 26 jarige man met een dubbel paspoort. Naast de Nederlandse heeft hij ook de Marokkaanse nationaliteit.

Vanavond om half acht is er op de Dam een luidruchtige bijeenkomst om van Gogh te herdenken en om iedereen te laten weten dat zoiets nooit had mogen gebeuren in ons land.

Het is toevallig vandaag ook 911 dagen geleden dat Pim Fortuyn vermoord is.


Bron: VK
 
Ik kan het bijna niet geloven wat ik lees, het wordt steeds gekker in nederland. :blink: :(
 
Dat soort mensen, die gewoon iemand neerknallen omdat ze durfen te zeggen waar het op staat, moeten zelf een zware martelstraf krijgen. <_<

Nederland is een vrij land waar je mag zeggen wat je vindt, maar nu ik dit allemaal zie gebeuren, ben ik diep bedroefd, als je al niet meer kan zeggen wat je vindt, voel ik mij ook niet zo lekker meer hier. :angry: :angry: :angry:
 
Helaas helpen dit Topic en ALLE andere middelen hier niet tegen.
Nederland mag dan een 'Democratie' (Yeah sure right.....) zijn maar je heb maar n gek nodig die dat ideaal vergruist.
Ik plaats dit in hetzelfde straatje als Pim Fortuin.
Wanneer ik mijn mening op deze plaats neer zou zetten zou ik mensen gaan beledigen dus daar begin ik niet aan.
Het is gewoon Ubertriest dat mensen hun mening (wat die mening ook is, het is HUN mening) niet meer kunnen uiten zonder gevaar voor eigen leven.

Wanneer ik mijn mening op deze plaats neer zou zetten zou ik mensen gaan beledigen dus daar begin ik niet aan.
De reden waarom ik dit dus niet doe is omdat ik gewoon niet zo ben (plus het mag niet) In theorie zou ik dit dus gewoon kunnen doen.

Nog even iets: Wat denken wij van (buitenlandse)jongeren die ik net op TV zag, die de moord goedkeuren?
Zaai vandaag, oogst morgen.

Triest en hulpeloos........

RIP Theo
 
Wat denken wij van (buitenlandse) jongeren die ik net op TV zag, die de moord goedkeuren?

Ik wil iets zeggen, maar dat doe ik niet, want dat zou een gevaar zijn voor mijn leven :angry:


En ook die website waar deze tekst:
ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!! ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!
Stond, zouden ze uit te lucht moeten halen, en de eigenaar, of de poster hiervan moeten vervolgen en een dikke boete op moeten leggen.
 
Tekst die ik vandaag op ons busstation lees. Met viltstift op een glasplaat geschreven:

<Censuur:grof taalgebruik> Racisten, de allochtonen zullen jullie komen doden!!!

:(
 
Ik weet niet of je de afgelopen 2 jaar buiten ben geweest?
Die is al bezig blijkbaar. Eenzijdig nog wel, maar het is aan de gang.....
 
Ik woon dus in Wierden, 1 2KM naast Almelo...
Sinds paar jaar is die op 2 na grootste crimineelste Stad..
Als je daar 's avonds komt kan je beter niks zeggen of om je heen kijken :ph34r:
Tis daar dus echt niet normaal, je zegt 1 hallo tegen iemand of der staat een kring om je heen..
Er gaan hier zelfs (geen leuke) mopjes.. ,,Wat is de hoofstad van Turkije"
Antwoord:

Almelo

Je zal het hier bijna echt denken!
van mij mogen ze er rustig zijn maar dan moeten ze ook eerlijk en niet snel aggresief worden..
 
En dan ook, die mensen die net buiten de dranghekken stonden, en ook meteen ruzie maakten over het feit dat weer een (marokaan lees:medelander) man uit een bepaalde groepering dit heeft gedaan, en er dan daar op straat al hevige ruzies ontstaan, en de plotie mensen moet wegvoeren die ene gat in hun hoofd hebben gekregen omdat ze met anderen op de vuist zijn gegaan.

Dan denk ik, daar is net iemand vermoord, dan ga je daar toch geen ruzie staan maken :blink: dan moet je toch gewoon eerbied hebben voor die persoon die daar dood ligt te zijn. :angry:

Maargoed, ik zal verder weer mijn mond houden, anders praat ik mijn mond weer voorbij, en ben ik straks het haasje. :(
 
Originally posted by FoxHunter@03-11-2004, 12:35:56
Er komt echt nog een keer een rassenoorlog hier!
Nee, nix "rassen" maar godsdienst/gekte. Dat is een hl groot verschil want "gelovigen" bestaan in alle maten, soorten en kleuren en lijken heel vaak gewoon op Mensen.

Alternatief "gebed", ergens gelezen:
"O god, behoed mij voor Uw volgelingen".

:angry:
 
Er zijn tamelijk wat forums op Internet waar veel over deze dingen wordt gediscussierd, vooral ook door mensen die de moeite hebben genomen om de koran te lezen (ook in het Nederlands op meerdere onverdachte websites te lezen, met de bedoeling jou te bekren).

Maar het lijkt mij niet de bedoeling van dit Computer-forum om hier zulke discussies te voeren, dat zou trouwens de gezelligheid ook nauwelijks ten goede komen.

Lees de koran.
 
Toch vind ik wel dat dit soort dingen gezegd mogen worden.
Er juist NIET over praten is ook niet de bedoeling.......
 
Lange Frans en Baas B hebben nu een nieuwe versie gemaakt van het nummer zinloos, met een couplet aan het begin erbij over theo van gogh, te beluisteren op tmf en radio538.
 
Originally posted by Teq@04-11-2004, 10:18:46
Toch vind ik wel dat dit soort dingen gezegd mogen worden.
Er juist NIET over praten is ook niet de bedoeling.......
Jawel, er net over praten of hooguit politiek-correct omheenzeveren was en blijft de bedoeling van heren zoals Kim Wok, Millionair Reuzenluller, Co Hen en Wouter Kabouter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan