• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Theo Van Gogh (47)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nog nu steeds op m`n werk. Kan nog niet huis, want ik woon in laakkwartier.
Ik werd gebeld dat mijn straat nog steeds is afgesloten. Als je het journaal kijkt op de kaart van laakkwartier woon ik op de E van laakkade. Op 5 hoog zie je best veel.

WAT IS ER TOCH MET NEDERLAND. :unsure:
 
Het gaat hier helemaal niet over rassenhaat
Mensen van allerlei culturen hebben steeds in europa komen handel drijven

het is de overtollige aanwezigheid van een extreem geloof die in schel kontrast staat met onze vrije westere denk en leefwijze....

en doordat de laatste jaren de islam zich meer en meer manifesteert komt er bij de bevolking een vorm van onhulpzaamheid en angst naar boven
een soort van territoriumdrang die bij groepsvorming zeer ernstige gevolgen kan teweegbrengen

de regeringen hadden vroeger volgens mij niet zo eenzijdig de imigranten moeten toelaten, maar mensen van overal in de wereld
(een beetje zoals in brasilie , daar kennen ze zelfs geen racisme )

dan zouden we nu een " echte " multiculturele samenleving gehad hebben

hopelijk loopt alles nog goed af

zoals Voltaire

" 'l histoire toujour se repete "

voila de nestor heeft gesproken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan