• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Thumbnails in verkenner

Marvel

Junior lid
Lid geworden
8 okt 2023
Waarderingsscore
22
Hoop dat de vraag hier goed staat.

In m'n windows verkenner worden mijn foto's niet in thumbnails weergegeven. Ik moet best veel mappen met foto's uitzoeken om te gaan bewerken in photoshop. Dan is het prettig als ik op de thumbnails de foto's kan zien.
Weet iemand daar iets voor? Iets wat ook wat licht in gebruik is?

Staan de foto's in aparte mappen? Zoja dan is het niet moeilijk.
Open de verkenner en open dan de map waar de foto's in staan.

Klik dan boven aan in de verkenner op "Beeld" en kies dan "Normale Pictogrammen" of evt. "Grote Pictrogrammen". Dat laatste is misschien niet zichtbaar maar die pijltjes aan de zijkant van dat vakje is een scroll dingetje.

Als dit niet is wat je zoekt kun je denken aan een programma als Irfanview.

Ik vond het ook lastig uit te leggen. Op mijn oude laptop zag ik dan in die thumbnails al de foto's, nu niet. Waarschijnlijk omdat ik Windows zoveel mogelijk heb buitengesloten.
Dan zal het met een ander programaatje moeten .
Irfanview kan ik wel eens proberen, thanks (y)

Op mijn oude laptop zag ik dan in die thumbnails al de foto's, nu niet.
Ook niet als je het beeld in de verkenner zet zoals aangegeven? Want dan zou het normaliter wel moeten.
Je hebt nu toch nog steeds Windows of niet? Dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Maar Irfanview is ook erg handig.

Ook niet als je het beeld in de verkenner zet zoals aangegeven? Want dan zou het normaliter wel moeten.
Je hebt nu toch nog steeds Windows of niet? Dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Maar Irfanview is ook erg handig.
Ja nog steeds windows, maar zonder inlog. Dan krijg je niet automatisch hun programma's. Ik wil dat gebemoei van hun niet meer

Windows zonder inlog? Ja verkenner zit altijd in Windows of ik begrijp iets niet helemaal.
Maar maakt niet uit. Zoals gezegd, genoeg andere leuke programma'tjes.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan