• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tik in linker geluidsbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeuwtje

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2020
Berichten
176
Waarderingsscore
18
Ik heb sinds kort één tik (letterlijk) in mijn linker geluidsbox bij de aanvang van een audio weergave. Kan er zo geen vinger achterkrijgen waarom en wanneer dit nu wel of ook niet gebeurd.
Ik heb mijn Edifier 1855 set aangesloten via de optische aansluiting. De bekabeling heb ik becontroleerd evenals de connectie.
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn. Of wat ik zou kunnen doen om dit te verhelpen?
 
Zal gewoon het inschakelen van de voeding en versterker zijn, als je hem later aanzet dan de computer zal het er denkelijk niet zijn.

In het met randaarde of dubbel geïsoleerd?
 
Tja dat dacht ik ook maar tijdens het gebruik komt de tik zoals gezegd éénmalig soms terug. De boxen worden na het opstarten van de pc ingeschakeld. Ook de boxen hebben een vertraging ingebouwd. Alles zit op randaarde.
Zou het een stuurprogramma probleem kunnen zijn?
 
Nee, plops of klikken komt door inschakelen van een trafo, informeer eens bij de verkoper.
 
Ligt er geen wifi-apparaat in de buurt zoals een smartphone/smartwatch ofzo?
 
Daar ben ik ook alert op dus nee.
 
Inmiddels wat verder voor nu helpt het de boxen pas aan te zetten wanneer de pc is opgestart. Wellicht heeft het ook te maken met de nieuwe update van Logitec G HUB. De tik kwam ook voor bij het bedienen van de volume bar van mijn toetsenbord.
Ps. ik zet ook de boxen uit voordat ik afsluit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan