F
flashsplash
Gast
Mijn vraag is deze. Ik heb de tijd goed gezet in me router en koos dus gezien vanuit het oogpunt van mijn locatie voor GMT+01:00 Amsterdam, Berlin, Bern, Rome etc. maar is het zo dat de tijd een uur achter loopt (zeg maar engelse tijd). Het adres van de Time Server die er staat is 192.43.244.18 en als ik die ping krijg ik wel reply en ook als ik ping -a 192.43.244.18 (is dus omzetten naar dns) dan krijg ik time.nist.gov. Maar deze kan ik niet vanuit mijn browser benaderen zowel met ip-adres als dns naam lukt het me niet. Weet iemand mss hoe ik aan een adres van een andere server kan komen of het zo kan aanpassen dat het sync loopt met de huidige tijd. Nu is het natu wel zo dat het a.s zondag een uur terug gaat en het mss wel gelijk goed staat, maar als de tijd van de router ook een uur terug springt zit ik dus nog met hetzelfde de euvel.
ps: een oproep aan ricardo ik zag nl dat hij waarschijnlijk dezelfde router als mij heeft en wilde dus vragen welke tijd zijn router aangeeft en als hij mss de oplossing voor mij heeft...
ciao flash
ps: een oproep aan ricardo ik zag nl dat hij waarschijnlijk dezelfde router als mij heeft en wilde dus vragen welke tijd zijn router aangeeft en als hij mss de oplossing voor mij heeft...
ciao flash