• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Titel MP3 CS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki Russel

Gevestigd lid
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
318
Waarderingsscore
1
Beste forum leden,
Ik heb een vraag, als ik een MP3 CD maak en speel deze in de auto af dan
zie ik de tracks op de display, maar bij de titel staat onbekend!
Bij het branden kun je ook een naam aan de CD geven, dus ik vul in "verz.cd 3"
Ik was in de veronderstelling dat dit ook op de display zou verschijnen, niet dus.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Bij voorbaat dank,

M.vr.gr. Nikki
 
Graag wil ik ter verduidelijking even kwijt dat ik alle tracks wel als tekst zie.
Allen staat er boven onbekende "CD"
Je kunt in Nero ook nog een naam aan de CD geven, maar dat zie wel op de PC
maar niet op de display van de autoradio.
Dus de weergave van de tracks is geen probleem.
 
Je kunt met de tag editor bij ieder nummer zowel de titel als de artiest/uitvoerenden als de albumnaam opgeven. Wanneer je dit doet zal deze informatie weergegeven worden.
 
Ga het uitproberen, als het lukt, hoort u van mij.
B.v.d. m.vr.gr. Nikki
 
Sorry voor de late reactie,
In het verleden heb ik de tags verwijderd en bij de titel de naam van de artiest en de titel ingevuld,
die zag ik dan op het schermpje van de radio.
Dit was inderdaad de reden (zoals u reeds vermelde) dat ik op de display van de auto de melding
onbekende artiest en album. Na de tags te hebben aangepast verloopt alles zoals gewenst.
Vriendelijk bedankt, ik ging ervan uit dat het om de titel van de gehele CD ging en niet van de afzonderlijke nummers.
M.vr.gr. Nikki
 
Geeft niets dat we even op antwoord hebben moeten wachten, dat is meestal een goed teken. Als het niet had gewerkt hadden we je al eerder terug gezien...
Graag gedaan, fijn dat alles nu werkt zoals je wilt!
 
Fijn dat het is opgelost.
Ik heb daarom dit topic op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan