Titogift.com niet bereikbaar (mobiele site only)

henryschippers

Bekend gezicht
Lid geworden
26 sep 2019
Waarderingsscore
17
Punten
0
Leeftijd
31
Hoi allemaal, toen ik een poos terug nog geen farming simulator 22 licentie had, en dus opzoek ging naar alternatieven om bijvoorbeeld een licentie gratis te bemachtigen kwam ik de site Titogift.com tegen, nu is deze site gek genoeg alleen via een smartphone te bereiken, wat ook netjes vermeld wordt, maar ik kom met geen mogelijkheid op de site via mijn Chrome browser op mijn telefoon, zijn er mensen die weten hoe dat komt en hoe het is op te lossen?
Op de site zijn gratis licentie codes van diverse spellen te krijgen, zo geheten gifts dus,
Vandaar ook de naam Titogift

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Waarderingsscore
1.097
Punten
0
Leeftijd
41
Hallo,

Met Firefox kom ik er niet op, geeft het zelfde aan als via de laptop.
Dus ik vermoed dat die site gewoon niet werkt.
Houd er wel rekening mee dat een gratis licentie grote kans geeft op gratis virussen of adware!
Want iedereen wil nu eenmaal geld verdienen.

Roxmarie

Gewaardeerd
Lid geworden
3 jul 2010
Waarderingsscore
106
Punten
0
Op Firefox via de desktop zie ik dit:
Sorry, mobile only. Codes sponsors requires from us to complete it on Android or iPhone. Open the website on your mobile device

TS
TS
H

henryschippers

Bekend gezicht
Lid geworden
26 sep 2019
Waarderingsscore
17
Punten
0
Leeftijd
31
Heb de site ooit in eens een keer met succes bezocht, maar dan wel op mijn smartphone

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Waarderingsscore
1.097
Punten
0
Leeftijd
41
Zoals in mijn eerste bericht kom ik via Firefox op de smartphone ook niet op die pagina.

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Waarderingsscore
256
Punten
0
Ik heb het met mijn iPhone geprobeerd, met Safari. Ook daarmee geen succes. Kreeg deze melding: “Sorry, mobile only. Codes sponsors requires from us to complete it on Android or iPhone. Open the website on your mobile device”

Tja, een iPhone is toch ook een mobieltje.

Fietser

Bekend gezicht
Lid geworden
7 mrt 2022
Waarderingsscore
14
Punten
0
Het lijkt erop dat de webpagina leeggehaald werd .
Er is niets van HTML of andere tags in de paginabron te bespeuren .

Laatst bewerkt:
TS
TS
H

henryschippers

Bekend gezicht
Lid geworden
26 sep 2019
Waarderingsscore
17
Punten
0
Leeftijd
31
Blijft een vreemd verhaal maar iedereem snapt dat dit natuurlijk fake zou kunnen zijn of eigenlijk is, niemand geeft zomaar gratis product codes weg

Fietser

Bekend gezicht
Lid geworden
7 mrt 2022
Waarderingsscore
14
Punten
0
Blijft een vreemd verhaal maar iedereem snapt dat dit natuurlijk fake zou kunnen zijn of eigenlijk is, niemand geeft zomaar gratis product codes weg
Een vreemd verhaal is het zeker niet . Voor iets hoort iets ! Als je ook graag gratis trojaanse paarden en backdoors op je Windows PC wil is dit de ideale oplossing .

Black Tiger

Netwerk hobbyist. :)
Lid geworden
16 sep 2019
Waarderingsscore
156
Punten
0
Voor dat soort games zijn er geen gift sites, dat is bijna allemaal fake.
In zo'n geval is het dan ook het beste om eens naar de registratiedatum van het gebruikte domein te kijken:
Created on 2021-08-27. Die zal zijn doe al bereikt hebben dat ie niet meer bereikbaar is, ook niet meer op Android (zelfde melding in Chorme idd op Android).

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Waarderingsscore
1.097
Punten
0
Leeftijd
41
Vandaar ook mijn opmerking in bericht 2.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
358
Punten
0
Farming Simulator is nog altijd een betaald spel inclusief copyright. Het bemachtigen van een licentie via genoemde, of andere websites is dus illegaal en strafbaar.

Op dit forum wordt geen advies gegeven over dergelijke zaken.

Black Tiger

Netwerk hobbyist. :)
Lid geworden
16 sep 2019
Waarderingsscore
156
Punten
0
Het bemachtigen van een licentie via genoemde, of andere websites is dus illegaal en strafbaar.
Dat is niet juist. Althans niet als je het op deze manier zegt.

Als het een officiële licentie is, dan hoeft dat niet illegaal te zijn.
Sites zoals bol.com, Steam, g2a en diverse andere sites kun je legale licenties verkrijgen. En je kunt ook een licentie als Gift kopen. Sommigen krijgen bijv. extra games via Humblebundle.com en verkopen licenties die ze niet willen als gift via andere sites. Dat is volkomen legaal.

Maar gratis licenties zijn over het algemeen illegaal, tenzij ze verkregen worden via officiële sites als EA Games, Steam, Epic en soortgelijken.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Waarderingsscore
432
Punten
0
Maar gratis licenties zijn over het algemeen illegaal, tenzij ze verkregen worden via officiële sites als EA Games, Steam, Epic en soortgelijken.
Wat ook een mooie site is, is steamgifts.com, daar kunnen mensen hun dubbele games uit bundels weggeven via een systeem dat in mijn ogen best heel goed werkt. Daar kun je dus gratis aan een game komen als je in ieder geval door het systeem wordt uitgeloot.

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Waarderingsscore
256
Punten
0
Kennen jullie de website van GameTop: Best Computer Games Download and Play Free - GameTop ?
Die biedt alleen maar gratis spellen aan. Spellen waarvoor je elders nog wel (iets) moet betalen.
Op hun website staat: :

Each Game is Legal

Our unique licensing system allows us to get legally many games in different genres from developers all round the world.

At the same time we support many developers with licensing payments in order to give you more games for free in the future.

Tja, hoe kunnen zij die spellen dan gratis aanbieden? dacht ik.
Een (oud)werknemer van GameTop vertelt daarover het volgende:

Full disclosure, I used to work at Gametop, so probably qualified to give you a good answer. All the games at Gametop are licensed directly from game studios and some of the games are developed in-house. The website does not have the most recent blockbuster games, but our focus is on smaller casual games that are of high quality. We are able to offer the games for free because of the advertising on website. The games do not have any advertisements themselves, nor do they include any malware, toolbars etc.

Vertaald naar het Nederlands: "Volledige openheid, ik werkte vroeger bij Gametop, dus waarschijnlijk gekwalificeerd om je een goed antwoord te geven. Alle games bij Gametop zijn rechtstreeks gelicentieerd van gamestudio's en sommige games zijn in-house ontwikkeld. De website heeft niet de meest recente blockbuster games, maar onze focus ligt op kleinere casual games die van hoge kwaliteit zijn. We kunnen de spellen gratis aanbieden vanwege de advertenties op de website. De spellen bevatten zelf geen advertenties en bevatten ook geen malware, werkbalken enz."
Bron: Why are games on GameTop.com free?

Nu zijn dit niet bepaald de spellen die de jongelui van tegenwoordig zullen willen spelen. Het zijn merendeels eenvoudige zoek-en-vind spellen, drie-op-een-rij spellen of time management spelletjes die al (flink) wat ouder zijn.
Een spel als Farming Simulator 22 zul je daar niet aantreffen. GameTop biedt wel wat gratis boerderijspelletjes aan, maar die zijn qua uiterlijk niet te vergelijken met de modernere boerderijspellen. Maar ach, als je als tijdverdrijf een eenvoudig spelletje zoekt en daar geen geld aan wil uitgeven, dan kun je zeker op de website van GameTop terecht.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan