• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

toestenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

lambik65

Gevestigd lid
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
214
Waarderingsscore
5
mijn packard bell laptop met windows vista, doet sinds kort raar

via usb heb ik een externe harde schijf, scrollbal en een toetsenbord aangesloten.

sinds 1 maand heb ik een nieuw toetsenbord (ook usb)

nu sinds 1 week begint de muisaanwijzer op het scherm te flikkeren, net of de computer ergens mee bezig is, begint ook trager te worden in alles, alle virus en spyware scanners er al op los gelaten, maar computer is schoon

ook via ctrl-alt-del kan ik niet ontdekken waar de computer mee bezig is.

sinds een paar dagen heb ik usb-hub, met schakelaars zodat je de usb poorten kan uitzetten

wat blijkt als ik mijn toetsenbord uitzet is het probleem over. en werkt de computer weer zo als het hoort (lekker snel)

ook als ik mijn toetsenbord gebruik,stopt het.

kan er zelf niet achterkomen wat het is

mijn oude toetsenbord is overleden en al weg gedaan, dus daarmee kan ik ook niets uittesten

Iemand hier een verklaring of oplossing voor???

merk van toetsenbord is niet bekend, staat alleen op made in china

groetjes Roel
 
merk van toetsenbord is niet bekend, staat alleen op made in china

dit is mss het probleem.

klein voorbeeld van mezelf:
Je hebt wss dit toetsenbord op ebay ofzo gekocht voor geen geld en dacht: hier kunnen ze me geen kat in een zak verkopen.
ik had een paar maand geleden een usb gekocht in china via ebay 5dollar, free shipping, 32gb. ik dacht toen voor 5 dollar??? hier kunnen ze me niet mee foppen. 3 weken geleden is de usb overleden. Ik koop nooit meer iets waar geen merk op staat of iets anders waarmee ik kan nakijken of het wel degelijk materiaal is.

toen mijn usb stuk was ben ik beginnen googelen. ik kwam erop uit dat op sommige van die usb's malware kan zitten die je zo op je computer kopirt en zo van alles kan doen. Ik wil niet zeggen dat je toetsenbord je pc kapot maakt. ik wil gewoon zeggen dat je moet oppassen met het kopen van spullen zonder merk omdat je niet weet wat voor software ze bevatten. Bij bedrijven ligt dat anders als morgen 1 iemand een virus vind in de software van een logitec toetsenbord, dan heeft dat bedrijf zoveel economische schade. dat kunnen ze gewoon niet maken. Daarom raad ik je aan een toetsenbord van een merk te kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke scanners heb je zoal gebruikt?

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
 
Het is wel een toetsenbord uit een onderdelenshop (zo een die ook stofzuigzakken verkoopt) alleen raar dat het probleem na 3 weken begint, en sinds ik de oproep geplaatst heb, zijn er ook geen problemen meer geweest.

En dan had de mailware scanner het ook wel gevonden toch

heb iets van 8maanden geleden problemen gehad met windows, daar heeft abraham mij toen heel goed mee geholpen, en de meeste programma's van toen (die nu nog werken) heb ik gehad en die vonden allemaal niets.

Van de week toch maar ff kijken voor een andere toetsenbord, bij deze moet je de toetsen bijna met een hamer aanslaan.

Iedereen bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan