• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord plugs in en uit automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo mensen,

Ik heb sinds een weekje een Corsair K55 RGB toetsenbord. Sinds vanmiddag heb ik het probleem dat hij automatisch ontkoppeld en dan weer herkoppeld. Dit doet hij ongeveer elke 10-20 seconden. Ik heb geprobeerd om hem in een ander USB poort te doen, maar Windows 10 wil graag dat je hem niet in een usb 3.0 port doet.

Ik heb ook de drivers 3 keer opnieuw geinstalleerd, en ik heb natuurlijk mijn pc na het verwijderen van de drivers ook steeds weer uitgezet. Op het moment ben ik bezig om te kijken of mijn toetsenbord dit probleem ook heeft op mijn laptop. Als het probleem alleen bij mijn desktop pc blijkt te gebeuren, wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt

-Gijs
 
Heb je iets veranderd aan de computer?
Heb je alleen het stuurprogramma voor het toetsenbord verwijderd?
Zo ja dan zou de usb stuurprogramma ook eens kunnen verwijderen.
 
Ik heb niets veranderd aan de pc nee.
Ja alleen die van het toetsenbord, ik zal kijken hoe dat van dat usb stuurprogramma zit, iniedergeval bedankt!
 
Dit kun je verwijderen via apparaat beheer.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan