• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

toetsenbord ps/2 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin3103

Nieuw lid
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
18
Waarderingsscore
0
ik heb laatst 3 computers gemaakt en heb ik via een usb toetsenbord en muis geinstraleerd en de eerste 2 weken deed ps/2 toetsenbord en muis het en nu deed niks meer het zijn gewoon met draad geen batterijen niks ik heb geprobeerd allebei erintestoppen en gereboot(aan-uit) en toen deed de muis het en toetsenbord krijg ik eerst licht op num-lock daarna uit en reageert die nergens meer op weet iemand waar dit aan licht?
 
Ook helemaal van de spanning gehaald, een paar keer de powerswith indrukken en dan voeding er weer aan en opgestart met de de muis en toetsenbord in de juiste aansluiting?
 
ik heb de muis in groen en de toetsenbord in paar dus ik moet gewoon 1x aan doen en dan gewoon die kabel eruit trekken en dan normaal aanzetten weer?
 
maar ik weet niet echt wat jebedolet met spanning afgehaalt ik heb nu gewoon niks erin
 
Je PC is goed kapot want de leestekens zoals . (=punt) en , (=komma) doen het ook al niet waardoor je berichten bijkans onleesbaar worden.
 
De stekker uit het stopkontakt trekken, powerswith een paar keer indrukken, muis en tokkelbord zullen er nog wel inzitten, stekker er weer in en de powerswitch 1 x indrukken, gaat de PC van aan, doen ze het nu?
 
ok ik ga het proberen mennomulder dan zijn al mijn 3 pc's stuk?
ik ga gewoon nu stekker eruit trekken en alleen muis en toetsenbord erin doen en dan zonder stroom paar keer aan en uit drukken en dan gewoon 1x aan doen? dan moet het zijn gefixt?

---------- Bericht toegevoegd op 15:47 ---------- Vorige bericht was op 15:43 ----------

ik heb stekker er nog niet in gehad nu heb ik paar keer aan en uit zonder enige reactie en daarna muis en toetsenbord erin en nu doet nog steeds alleen de muis het ik typ nu op een andere laptop

---------- Bericht toegevoegd op 16:00 ---------- Vorige bericht was op 15:47 ----------

nu heb ik het gedaan en nu komt hij wel tezien in aperaatbeheer bij toetsenbord en stond eerst niet stap-voor stap maar nu wil ik hem werkend hebben

---------- Bericht toegevoegd op 16:08 ---------- Vorige bericht was op 16:00 ----------

helpt het mischien als ik de bios batterij eruit haal en ff half uurtje ofzo wacht?
 
Think please.
Hij staat in apparaatbeheer met een geel uitroepteken?
 
nee hij zegt gewoon niks geen foutcode ofzo gewoon normaal staat ie erin ik heb 2 toetsenborden geprobeerd en niks doet het
 
pc is hp pavilion en de toetsenbord is trust
 
Dat schiet op, nu kan ik het allemaal vinden.:wacko:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan