• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

biencop

Junior lid
Lid geworden
26 okt 2013
Berichten
44
Waarderingsscore
1
25.09.2019
Ik zoek een inbouwtoetsenbord (Azerty of Qwerty) voor mijn ASUS X45C laptop.
Ik heb reeds een hele tijd op het net gezocht; doch zonder resultaat.
Kunt u mij een webwinkel aanduiden waar ik dit toetenbord kan kopen?
Mvg,
biencop
 
Ik heb eerst gekeken bij Replacedirect (een Nederlandse website), maar die gaf aan geen toetsenbord voor jouw laptop te hebben.
China maakt ze na.
Je kunt ze bestellen via Amazon of via AliExpress.
Ik zag zo gauw geen Azerty toetsenborden, wel Qwerty.

Via Amazon: Amazon.com: Buying Choices: Laptop keyboard for ASUS X45A X45C X45U X45VD X45VD1 X85V

Als je op AliExpress zoekt naar "toetsenbord voor Asus X45C", krijg je er ook een aantal: Groothandel asus x45c keyboard - Koop Goedkope asus x45c keyboard Loten op Aliexpress.com

Maar daar wel zelf de layout (toetsenbordindeling) controleren, want je zult liever geen Russisch toetsenbord hebben.
Deze is mogelijk goed voor jou, Qwerty met US indeling zoals die in Nederland gebruikt wordt: US $14.23 5% OFF|SSEA Nieuwe Gratis Verzending US Toetsenbord Voor Asus X45A X85V X45C X45U X45VD X45VD1 laptop-in Vervangende toetsenborden van Computer & Kantoor op Aliexpress.com | Alibaba Groep

Op AliExpress wordt gesteld dat de Asus X45C en de AsusX45A hetzelfde toetsenbord gebruiken. Als dat waar is, dan heeft Replacedirect wél een toetsenbord voor de Asus X45A, wat dan ook geschikt zou moeten zijn voor jouw Asus X45C: 04GN0N1KUS00-2 Laptop Toetsenbord US - ReplaceDirect.nl
Replacedirect is wel veel duurder, maar bij hun kun je eerst navragen of dat toetsenbord ook inderdaad geschikt is voor jouw Asus X45C.
Je kunt Replacedirect mailen of bellen: Klantenservice - ReplaceDirect.nl
 
Hartelijk dank!
biencop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan