• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siahr

Nieuw lid
Lid geworden
6 jan 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Goede middag,
Bij het opstarten van mijn Acer computer werkt het toetsenbord niet ! Zelf het invullen van het wachtwoord lukt niet . Hoe kan ik dit oplossen??
 
Type opgeven kan helpen.
Wanneer is het toestel voor het laatst ontstoft?

Indien niet 1 toets het doet kan het aan de aansluiting inwendig liggen.
 
Wat bedoel jij met ‘ Type opgeven ‘? Het toestel werd nog onlangs ontstoft !
 
Zoektocht met Google op 'Acer'
Ongeveer 1.730.000.000 resultaten (0,86 seconden)
Mag jij gaan vertellen welke link wij moeten hebben........
Met andere woorden 'Acer' is wel een heel ruim begrip, is het een laptop, is het een desktop met los toetsenbord en zo ja, welk toetsenbord.......
Kortom, als je niet duidelijker verteld om welke typen het gaat kunnen wij je helemaal niets vertellen.
 
hersenkronkel van mij , twee zaken, en die zijn niet echt duidelijk. 1. werkt het toetsenbord helemaal niet mee of 2. lukt het ingeven van je wachtwoord niet meer.
Heb je een Qwerty of Azerty toetsenbord?
 
Goede middag,
Bij het opstarten van mijn Acer computer werkt het toetsenbord niet ! Zelf het invullen van het wachtwoord lukt niet . Hoe kan ik dit oplossen??
Een andere USB poort proberen. Anders even een toetsenbord lenen. Als je daarmee in het systeem kunt komen, zou je een tijdje met een virtueel toetsenbord kunnen werken. Windowstoets-CTRL-O.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan