toetsenbord

schollie

Nieuw lid
Lid geworden
14 jan 2012
Waarderingsscore
0
Is het mogelijk een commodore toetsenbord aan te sluiten op een Medion comp met windows 7?

Ja/nee/misschien (haal maar door wat je wil horen)

Dit is zo vaag gesteld dat Niemand hier antwoord op kan geven. Want 1) Commodore heeft zoveel verschillende computers en randapparatuur gemaakt, van commodore 64 met een vast toetsenbord tot aan IBM compatible machines. Dus welk toetsenbord met welke connector wil je aansluiten? Ook een evt. Foto met de connector in beeld zou handig zijn.
2) medion, is dat een laptop of een desktop? Welk model is het? Welke aansluitingen heeft die?

:unsure: doet mij denken aan Trabant wielen onder een Ferrari monteren 😂

zoiets?:

hummer-h3-with-wooden-wheels.jpg

Laten we bij het onderwerp blijven, we dwalen nu teveel af. Even afwachten of de TS nog reageert.

Allereerst bedankt Enigma 147 voor je snelle reactie! Er is hier iemand overleden met een Medion desktop comp uit... 2003? met Vista erop. Ik wou graag bij de mailbox maar de muis zit zo vast als een huis. Heb nu een Logitech toetsenbord erbij gepakt om met "muistoetsen" te gaan werken en af en toe beweegt er wat. Ik ga nog een ander toetsenbord proberen want ik denk dat Logitech niet veel bijzonders is. Ik zou foto's kunnen maken maar dat zal niet veel opschieten. Ja ik kan wel tegen een geintje met die Trabant wielen, zo leer ik nog wat want ik weet zeker dat ik als oudere vrouw niet kan tippen aan jullie kennis.;)

Waarom moeilijk doen met een toetsenbord? Desktops uit die tijd hadden al USB poorten, dus een andere muis aansluiten lijkt mij handiger, dan moeilijk doen met een toetsenbord.

Mocht je geen andere muis bij de hand hebben, bij de Action hebben ze een simpele bekabelde usb muis voor twee euro, die zou moeten werken op die computer. (linkje)

Het feit dat de computer soms wel reageert op het Logitech toetsenbord doet mij vermoeden dat het toetsenbord wel werkt.

Ik heb al eens een andere muis geprobeerd maar 't pijltje op het scherm zit muurvast, behalve met het toetsenbord, dan beweegt ie wel.
Het toetsenbord lijkt niet zo consequent maar ach, missch ben ik het wel niet. Dat verschijnsel van "Oh hij doet 't" ken je wel en dan: Wat heb je gedaan? Ja dat weet ik niet meer. Ik ga nu toch nog 's een andere muis proberen.

Er is hier iemand overleden met een Medion desktop comp uit... 2003? met Vista erop. Ik wou graag bij de mailbox maar de muis zit zo vast als een huis.
Een ander toetsenbord of muis zal hier niets aan veranderen . Windows Vista is een besturingssysteem dat bekend is/was als een vastlopend systeem .

Ik denk dat je gelijk hebt Oesje

Is er nog wat te doen aan een vastgelopen muis? Kan met het toetsenbord nu aardig overweg maar voelt net of je 2 linkerhanden hebt.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan