• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf Toetsenborje voor een LG 32LK6100 smart tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Ik ben voor mijn zoon op zoek naar een toetsenbordje voor een LG 32LK6100. Liefst draadloos als dat kan. Volgens de spec heeft de LG bluetooth.
Vooral Amazone heeft er een boel. Reden dat ik de draad kwijt raak en ook niet weet welke wél en welke niet goed werken.
Hij wordt waarschijnlijk niet intensief gebruikt dus hoeft niet zo'n dure te zijn.
Iemand een suggestie voor een merk/model?
 
"Niet erg, tis toch BT" Ik vroeg me al af wie hem er in zou schieten als ik de bal klaar zou leggen;)

Je geeft me een hele lijst met toetsenborden. Blijkbaar hoef ik niet zo nauw te kijken en zullen ze allemaal wel werken?
 
Kies er eentje uit en kijk of er reviews voor zijn.

Vandaar dat ik meld dat Logitech wel redelijk is, met de andere merken heb ik geen ervaring.
 
Dan kom ik dit tegen: unifying usb (Logitec K372s) ontvanger of BT (Logitec K380)
Die unifying usb ontvanger heeft blijkbaar een grotere rijkweidte dan de BT van Logitec. Over die laatste lees ik wat slechte ervaringen mbt de BT. Heb jij die ervaring ook?|BT is net wat flexibeler. lijkt me.
Ik neig naar de K380 omdat die wat kleiner/handzamer is. Ook iets betere review.
 
Unifying word door alle BT producten van Logitech gebruikt, afstand met die dingen is wel een dingetje maar dat is met alle BT producten soms een probleem.

Heb een K350 tokkelbord en had problemen met de unifying BT zender ontvanger die achterin de PC zat, zit nu in een kaartlezer voor en werkt beter.
 
"Unifying word door alle BT producten van Logitech gebruikt"
Als zowel unifying als BT wordt aangeboden zit ik dus altijd goed.
Dank je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan