Toon hier je bureaublad

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij een heel hoge resolutie desktop.

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Echt mooi.

Abraham54

Administrator
Forumleiding

Om de dektop echt scherp te krijgen, heb ik de tweak uitgevoerd, die je via onderstaande link vind:

Sasseke

Nieuw lid
BureaubladDiana23dec2019.jpg
is bureaublad van mijn ACER Aspire F15 i5 8GB RAM laptop waar ik (nog steeds) websites op bouw en grafisch mee ontwerp. Zoals je ziet is de resolutie vrij laag. Deze kan niet hoger met dit scherm/met deze laptop. Ik heb een extra full HD beeldscherm (1920 x 1080px) die ik aan de laptop kan koppelen en een extra PC met full HD beeldscherm die (ook) wat sneller is. Ik kan zo mijn sites op verschillende formaten bekijken (dit kan overigens ook met Google Chrome F12).

Ik kan (echter) alles nog prima doen op mijn laptop/snel genoeg. Alleen sommige sites draaien wat zwaarder bijv. 1 site bestaande uit 1 gigantische one pager (site bestaat uit 1 grote pagina), en daarvoor gebruik ik (dan) de pc.

Ik wil volgend jaar een nieuwe (i7 minstens 16GB RAM DDR4) laptop kopen die wel minstens een full HD beeldscherm heeft. Na zo'n vijf jaar begin ik wel genoeg te krijgen van die grote icoontjes...

Abraham54

Administrator
Forumleiding

artstudiog

Enthousiast
Deze is gestretched over 3 24" monitors, taakbalk verdwijnt automatisch. Klok, Ccleaner, afsluiten, prullenbak zijn "oude" gadgets zoals Abraham ze ook gebruikt. Taakbalk verschijnt ook enkel op de middelste monitor.

3-screen.jpg

3-screen-no-taskbar.jpg

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Wat doet de processor in die bèta; in Mint 19 was het gebruik ervan behoorlijk hoog!

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan