• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toon hier je bureaublad

Wat een joekel!
Een 27 inch met een Retina-display.

5df29959b46fb-Schermafbeelding_2019-12-12_om_20.42.43.png
 
Aparte kleuren..
Pred.
 
5dfb47ddd2f25-Desktop_19-12-2019.jpg


Om de dektop echt scherp te krijgen, heb ik de tweak uitgevoerd, die je via onderstaande link vind:
 
BureaubladDiana23dec2019.jpg
is bureaublad van mijn ACER Aspire F15 i5 8GB RAM laptop waar ik (nog steeds) websites op bouw en grafisch mee ontwerp. Zoals je ziet is de resolutie vrij laag. Deze kan niet hoger met dit scherm/met deze laptop. Ik heb een extra full HD beeldscherm (1920 x 1080px) die ik aan de laptop kan koppelen en een extra PC met full HD beeldscherm die (ook) wat sneller is. Ik kan zo mijn sites op verschillende formaten bekijken (dit kan overigens ook met Google Chrome F12).

Ik kan (echter) alles nog prima doen op mijn laptop/snel genoeg. Alleen sommige sites draaien wat zwaarder bijv. 1 site bestaande uit 1 gigantische one pager (site bestaat uit 1 grote pagina), en daarvoor gebruik ik (dan) de pc.

Ik wil volgend jaar een nieuwe (i7 minstens 16GB RAM DDR4) laptop kopen die wel minstens een full HD beeldscherm heeft. Na zo'n vijf jaar begin ik wel genoeg te krijgen van die grote icoontjes...
 
desktop.png
 
To the Max
Schermafbeelding 2020-05-30 om 04.31.36.png
 
Deze is gestretched over 3 24" monitors, taakbalk verdwijnt automatisch. Klok, Ccleaner, afsluiten, prullenbak zijn "oude" gadgets zoals Abraham ze ook gebruikt. Taakbalk verschijnt ook enkel op de middelste monitor.

3-screen.jpg

3-screen-no-taskbar.jpg
 
Linux Mint 20 Beta is Now Available to Download

Meteen ook maar als hoofdbesturingssysteem geïnstalleerd voor gevirtualiseerde systemen. :cool:

Het is een mengelmoes van zelf gekozen thema's die origineel niet van Mint zijn (Numix, Yaru, Adara).

De wallpaper is zeer geslaagd:



 
Wat doet de processor in die bèta; in Mint 19 was het gebruik ervan behoorlijk hoog!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan