• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Toon hier jouw Ookla Speedtest resultaat

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
10924823906.png
 
De eerste is zonder VPN, de tweede is met een VPN: (het verschil is niet erg groot)





 
10932064033.png
 
Net een automatische herstart van het modem gehad ("Hebben we geen internet...?!") en ziedaar:

11377678649.png
 
Da's niet veel download Gewij ? Je had het in je andere topic over een trage browser, misschien een verband ?
 
Trager dan normaal, met deze zelfde internet snelheid, doet die het normaal duidelijk beter. Moet verklappen dan maar mijn 'grapje', normaal over de 50 mbps. dit was met een usb dongel. Stotterend internet met beide verbindingen. Maar op zich, normaliter 5,5 mbps me meer dan snel zat, sneller dan ik zelf kan (of wil).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had zelf niet eens aan gedacht, dat die conclusie beetje in de hand werkte met deze twee posts.
 
Nou... met 5,5 Mb/s kan een video toch echt problemen krijgen.
Maar 50Mb/s moet goed gaan, dus blijkbaar toch een ander probleem.
 
Ja. met 28 k of weet ik veel wat er tegenwoordig is aan reolutie's en formaten, maar zit op bureau monitortje, nooit een haperingetje gehad. Wel onder valse voorwaarden gekocht, advertentie gaf wat anders aan, had ook niet gedaan dan denk ik, aan nummers te zien, maar in praktijk beviel me best zat. Tot nu dus. Op een laptop met wifi hier ook wel haperingen op net, veel meer zelfs, maar muisaanwijzer kan je wel gewoon blijven bewegen. Hier bevriest de hele pc enkele seconden steeds lijkt het, word toch irritant na verloop van tijd. ................................................ Of moet ik even een apart topic openen hiervoor misschien ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja een ander topic openen natuurlijk, hier hangt een info tag aan.
 
Met glasvezel hier in het buitengebied wel erg blij. Zelfde up en download, al kwam de test nu wat lager uit voor de download omdat iedereen hier thuis van alles aan het doen is momenteel (werken en dergelijke).

 
Heel bescheiden:

 
En na een tip van Ron (van dat andere forum) heb ik even mijn modem/router etc. opnieuw opgestart, en nu dit resultaat. Een grateloze upgrade van Ziggo die blijkbaar een herstart nodig had, misschien zelfs een firmware upgrade.

 
609d5fc847b06-44.jpg
 
@erikdenhouter,

Hoor jij ook geen 10 Mbps upload te hebben?
Ik hoor 75/10 te hebben, maar door veel ruis en een te hoog signaal een lagere uitkomst.
Morgen komt er een monteur langs, die het hopelijk oplost.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan