• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Totaal Inzicht (een Groeinde Doc.)

• Onderwerp starter Onderwerp starter edlin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

edlin

Gast
Ik probeer een universele kaart (tekening) te maken die m.b.v. structuren INZICHT (ipv geheugen) geeft in de totale samenwerking binnen een computer-systeem.

Het moet een geheel worden van kaarten die op elkaar liggen en van boven naar beneden steeds specefieker worden.(in-zoomen).

Het diepste niveu moet aangeven welke instructies de des betreffende hardware (grafische-kaart,hard-disk..) kent/ondersteunt.

Op deze manier kun je de kaart/map voor ieder systeem(pc) in vullen en voledige macht over dit systeem verkrijgen.

Progammeren zonder steeds afhankelijk te zijn van anderen hun software.

Waar schijnlijk is deze informatie al te vinden, maar ik heb het nog niet gevonden.

Als er mensen zijn die mij willen helpen bij het maken van deze documentatie (inzicht!) voor startende programeurs dan hoor ik dit graag. (links,instructie-sets,schemas,micro-foto's..)

mmmmmmmmmmmmm

klinkt moeilijk......

wat is het nut van zoiets?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan