• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost TP-Link Archer T9UH - Wifi-adapter usb 3.0 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom vaak zat voor dat mensen hun email adres of andere belangrijke dingen plaatsen en die worden dan netjes weggehaald. :)
 
deze driver heb ik nog in een zip op mijn pc staan.
USB_Renesas_2.0.20.0_W7x64_A
 
Wil je in Apparaatbeheer kijken bij de Wifi adapter op het moment dat je geen verbinding hebt of deze vermeld staat als 'uitgeschakeld' ?

Heb je op zo'n moment al eens de probleemoplosser voor netwerken geprobeerd ?
 
Wil je in Apparaatbeheer kijken bij de Wifi adapter op het moment dat je geen verbinding hebt of deze vermeld staat als 'uitgeschakeld' ?

Heb je op zo'n moment al eens de probleemoplosser voor netwerken geprobeerd ?
Dat zal ik proberen
 
Helaas werkt deze niet om de adapter op usb 3.0 werkend te krijgen.
Wat ik ook raar vind is dat mijn externe hdd met usb 3.0 wel werkt op deze poort en de adapter niet.
 
Wil je in Apparaatbeheer kijken bij de Wifi adapter op het moment dat je geen verbinding hebt of deze vermeld staat als 'uitgeschakeld' ?

Heb je op zo'n moment al eens de probleemoplosser voor netwerken geprobeerd ?
Dit is wat ik te zien krijg als ik bij apparaatbeheer kijk en probleem oplosser gebruik.
Ik vind het zomaar een vreemde situatie.
Maar met usb 2.0 werkt ie ook prima voor mij.
Misschien is het een optie om de pc open te maken en te kijken wat er precies op de usb 3.0 staat.
Als ik daar verder niks mee kan moet ik het gewoon op deze manier doen.



 
Laatst bewerkt:
Hm, dan zou je ook een geel uitroepteken bij je adapter zien, en dat had je eerst dacht ik niet ? Hopelijk is nu je originele driver weer in goede orde.

Ik zou hem op een andere computer met USB3 willen proberen, want het lijkt op een hardwareprobleem van de adapter zelf ("De aangevraagde bewerking is mislukt").
Hoe lang duurt het voordat hij uitvalt ?
 
Als ik heb op usb 3.0 aansluit dan valt ie eigenlijk meteen uit.
 
Er is geen Windows 10 driver voor die USB 3.0 chip, probeer die je hebt voor W7 in de compatibiliteits modus te installeren.
 
Dat ga k morgen proberen.
 
Er is geen Windows 10 driver voor die USB 3.0 chip, probeer die je hebt voor W7 in de compatibiliteits modus te installeren.
Helaas dit werkt ook niet .
Zou er dan iets mis met de adapter zijn?
 
. . . Ik zou hem op een andere computer met USB3 willen proberen, want het lijkt op een hardwareprobleem van de adapter zelf ("De aangevraagde bewerking is mislukt").
Ik vermoed het.
 
Ik ga hem toch maar terug sturen denk ik.
En dan een wifi netwerk kaart kopen..... Als ik daar ruimte voor heb.
 
Hebben jullie suggesties voor een goede wifi netwerkkaart die goed is voor online te gamen.
Ik dacht zelf aan de Asus pce ac68.
 
Of een TP-Link AX3000 Wifi 6 Bluetooth 5.0 PCIe-adapter wlan adapter
 
Ik heb net de pc open gemaakt en kan helaas geen netwerk kaart inbouwen.
Dus zal ik het hier mee moeten doen.
Het zou handig zijn geweest als ik de usb 3.0 kaart kon vervangen door een netwerkkaart.

url=IMG 20200815 103652 — Postimages]
IMG-20200815-103652.jpg
[/url]

 
En heb je al een gewoon usb verlengkabeltje geprobeerd te gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan