Rickwetering
Nieuw lid
- Lid geworden
- 18 jan 2019
- Berichten
- 6
- Waarderingsscore
- 0
Beste lezers,
Sinds gisteren heb ik een nieuw modem ontvangen van Ziggo (TG2492LG-ZG) omdat mijn oude modem (Ubee EVW321B) zeer verouderd bleek te zijn.
Sinds de wissel van modem werkt mijn powerline adapter (TL-WPA4220) niet meer..
Volgens de mensen van Ziggo zat het probleem in het IP-adres dat hij toegekend krijgt, dit is elke keer 169.254.72.88 of iets dat hier op lijkt.
Vandaag is er een monteur langs geweest maar die gaf het al snel op omdat de TP-Link niet van Ziggo afkomstig is.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Factory reset
- Firmware update
- Ander IP adres toewijzen op de site van de powerline (deze gaat elke keer vanzelf terug naar 169.254.xxx.xxx
Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is? Zonder dat ik bij Ziggo een nieuwe hoef aan te schaffen van 60 euro volgens de monteur van Ziggo.
Met vriendelijke groet,
Rick
Sinds gisteren heb ik een nieuw modem ontvangen van Ziggo (TG2492LG-ZG) omdat mijn oude modem (Ubee EVW321B) zeer verouderd bleek te zijn.
Sinds de wissel van modem werkt mijn powerline adapter (TL-WPA4220) niet meer..
Volgens de mensen van Ziggo zat het probleem in het IP-adres dat hij toegekend krijgt, dit is elke keer 169.254.72.88 of iets dat hier op lijkt.
Vandaag is er een monteur langs geweest maar die gaf het al snel op omdat de TP-Link niet van Ziggo afkomstig is.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Factory reset
- Firmware update
- Ander IP adres toewijzen op de site van de powerline (deze gaat elke keer vanzelf terug naar 169.254.xxx.xxx
Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is? Zonder dat ik bij Ziggo een nieuwe hoef aan te schaffen van 60 euro volgens de monteur van Ziggo.
Met vriendelijke groet,
Rick