• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

TPM omzeilen in windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirk561947

Nieuw lid
Lid geworden
8 okt 2021
Berichten
10
Waarderingsscore
1
Je kunt gewoon windows 11 installeren op een oudere computer.
Als je Windows 10 hebt kun je die gewoon updaten naar windows 11. de truuk is hoe doe je dat?
Download via Microsoft downloads de Windows 11 ISO.
Pak deze ISO uit met Winrar, danwel Winzip of 7Zip, maakt niet uit welke je gebruikt.
Ga in het uitgepakte bestand naar Sources/appraiserres.dll
Openen met tekstdocument.
Zoek naar alle tekst die TPM weergeeft en verwijder alle TPM tekst. opslaan en daarna kun je windows 11 gewoon installeren op een computer die niet aan de voorwaarden voldoet.
 
Daar over is al een topic geweest :)
 

dirk561947 :​

Tussen kunnen installeren en willen installeren zit mogelijk een wereld van verschil.

Voorbeeld? Ik kan op mijn computer wel 6 verschillende anti virus progjes installeren, maar of ik het ook wil?
 
Laatst bewerkt:
Effe en vraagje, lukt de installatie dan ook als uw processor niet compatibel is?
Dank
 
:cool: blijf voorlopig bij mijn vertrouwde Windows 10 ,heb totaal geen behoefte om over te stappen naar Windows 11 waarom zou je ? ( alles werkt perfect)
Windows 10 wordt nog steeds ondersteunt tot en met Oktober 2025
Kijk dan ben ik een paar jaar verder en moet ik toch al mijn systemen vervangen voor nieuwe.
En dan is Windows 11 pas aan de beurt , of wordt het Windows12 al :laughing:
 
:cool: blijf voorlopig bij mijn vertrouwde Windows 10 ,heb totaal geen behoefte om over te stappen naar Windows 11 waarom zou je ? ( alles werkt perfect)
Windows 10 wordt nog steeds ondersteunt tot en met Oktober 2025
Kijk dan ben ik een paar jaar verder en moet ik toch al mijn systemen vervangen voor nieuwe.
En dan is Windows 11 pas aan de beurt , of wordt het Windows12 al :laughing:

Wijze woorden.
 
Ik heb vandaag wel de upgrade gedaan, mijn laptop is geschikt en hij werd aangeboden.
Ik ben er tot nu toe wel blij mee.
Maar iedereen moet doen waar hij of zij zich het beste bij voelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan