• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Traag opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mainframe

Nieuw lid
Lid geworden
20 nov 2009
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,

mijn pc start heel traag op, wie kan mij helpen.
ik had mc afee geinstaleerd, pc werd heel traag en starte later helemaal niet meer op. via recovery cd ben ik er weer in gekomen en heb mc afee verwijderd en avg 9 geinstaleerd. op internet werden plaatjes niet goed weergegeven en heb toen ie 8 opnieuw geinstaleerd, dat is nu weer oke, maar het opstarten blijft heel erg traag en de geluiden bij het opstarten haperen, van trrrrr. iemand een idee hoe dit weer op te lossen???:wall:
 
Hoi mainframe.
Je draait onder xp zie ik ken je het tooltje bootvis dat is van windows zelf en
stelt je opstart volgorde opnieuw in zodat je windows weer lekker snel opstart.
klik Download bootvis
En hier een korte uitleg hoe of je het moet gebruiken klik
Groetjes..
Pred...
 
Ik kwam http://www.5tips.eu tegen en heb de 5 tips die daar stonden eens uitgevoerd. Ik heb het idee dat het toch behoorlijk geholpen heeft.

Ik gebruik trouwens IE 7 i.p.v. IE 8 omdat IE hhheeeeeellllll traag was. Heb ik op op het web ook meerdere melding over gevonde, maar geen oplossingen. Terug naar 7 zou ik zeggen. Succes
 
bootvis heeft bij mij ook geholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan