• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling trage laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
MBAM blokkeert de website van Chip??
5c699eab819a6-screenshot_01.jpg
 
Ik heb deze op de Ashampoo website kunnen downloaden maar deze heeft en lager versienummer (ashampoo_winoptimizer_2019_29530 ipv ashampoo_winoptimizer_2019_29531). Ik heb wel al gemerkt dat veel van de tools ook in Gigabyte-app center, Wise disk cleaner en RevoUninstaller zitten. Is deze dan geen overkill erbij?
 
Wat is overkill, dat is iets wat voor iedereen weer anders is.
Ashampoo WinOptimizer heeft natuurlijk heel veel wat de andere tools niet hebben.
Aan jou de keuze of je het erbij wil hebben of niet.

Wel vreemd dat Ashampoo zelf niet de nieuwste versie in huis heeft, dat verwacht je niet.
 
Ik heb deze op de Ashampoo website kunnen downloaden maar deze heeft en lager versienummer (ashampoo_winoptimizer_2019_29530 ipv ashampoo_winoptimizer_2019_29531). Ik heb wel al gemerkt dat veel van de tools ook in Gigabyte-app center, Wise disk cleaner en RevoUninstaller zitten. Is deze dan geen overkill erbij?
wellicht heb jij dan toch niet de juiste site bezocht want de gratis versie van de Ashampoo WinOptimizer 2019_29531.exe is daar gewoon te verkrijgen .. zie deze Link
11139
 
@Emi
Het was via de link die Abraham hier geplaatst had via de website van Chip. Ik heb hier vandaag nog eens naar gekeken en daar staat nu ook de laatste versie beschikbaar.
Heel raar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan