• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Trage opstart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak nog eens de zelfde afbeelding - alleen nu heb je eerst gelijkt op de regel boven degene die nu aangeklikt is.
De regel dus die begint met S-1-5-21 wil ik zien - dat is jouw officiële account!
 
De link werkt niet, jammer.
Want de link is niet compleet - aan het einde is iets weggevallen.
 
Maar ik wil nu graag om zelf goed geïnformeerd te zijn wat er hier onder gevraagd wordt:

Maak nog eens de zelfde afbeelding - alleen nu heb je eerst geklikt op de regel boven degene die nu aangeklikt is.
De regel dus die begint met S-1-5-21 wil ik zien - dat is jouw officiële account!
 
Dat is schermopname 5
 
Jouw originele account is dus in orde en dat andere account heeft naar alle waarschijnlijkheid met het Net.Framework te maken.

Je mag de register editor sluiten.


Navigeer naar C:\Windows\System32\cmd/cmd.exe en klik met rechts op cmd.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".

Jij mag ook het volgende doen: in de zoekregel van ClassicShell typ je CMD
Boven in het meu staat daarop cmd.exe - klik deze met rechts aan en kies voor "Als administrator uitvoeren".

In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Denk wel aan de spatie na 'sfc' indien het typt.

In het zwarte venster zie je vervolgens de voortgang van de scan - die even kan duren
SFC (SystemFileChecker) houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zo nodig volgt reparatie.
Let goed op de laatste meldingen in het venster: indien aangegeven wordt, dat herstel afhankelijk is van opnieuw opstarten, doe dit dan.

Is de scan klaar en hoeft er niet gerebooted te worden of na het heropstarten (cmd.exe weer met adminrechten opstarten) ga je door met de volgende opdracht.


In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Ook nu wordt er een voortgang gegeven; de scan zal zelfs nog wat langer kunnen duren als de eerste.
 
The online/cleanup-image/restorehealth option is unknow
For more information, refer to the help by running DISM.exe
The DISM log file can be found at C:\|Windows\Logs\DISM\dism.log

Dit is de boodschap die ik krijg.
 
Ik ken die fout - zit ook in mijn Windows 8 namelijk.

Wat gaf SFC ?Scannow aan?
 
Helaas, lukt het niet om Windows 10 te updaten, bij de andere opties raak ik veel programma,s kwijt.
 
Een herstel station maken lukt ook niet met een USB stick.
 
Er zit feitelijks niks anders voor je er op.
Jouw Office is niet legitiem dus dat is geen ramp als je moet overstappen op Libre Office (gratis) en voor je e-mail kan je eM Client gebruiken (gratis tot twee mailaccounts): Info - Outlook 2007 gebruikers opgelet - eM Client
 
Heb microsoft office verwijdert en Libre Office en eM Client geinstaleerd.
Dank voor je hulp.
groet Blusopa.
 
Ik Heb Microsoft Office verwijdert en Libre Office en eM Client geinstaleerd, bedankt.
gr Blusopa.
 
Kijk aan, dat was actie.
Heb jij inmiddels dan ook Windows gerepareerd?
 
IK kan Windows 10 niet herstellen, heb geprobeert met een Herstel met een USB stick maar dan word de stick niet geaccepteerd voor een back up, Windows 10 updaten gaat ook niet dan krijg ik op en gegeven moment een foutcode 0xc142127, dus herstellen gaat niet, of ik raak eigen apps kwijt als ik hem terug zet naar fabrieksinstellingen, via herstelpunt gaat ook niet, want ik kan niet zolang terug..
gr Blusopa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan