• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tritton 720+ Surround sound vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssjoerdy

Nieuw lid
Lid geworden
3 dec 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem, ik heb korte tijd geleden een 7.1 surroundsound headset gekocht. Op mijn ps3 werkte hij prima! maar nu ik volledig ben overgestapt naar pc gamen speel ik graag BF 4. Dus heb ik mijn headset netjes aangesloten met de decoder box ertussen en alle kabels eraangesloten. Er zitten lampjes op mijn decoder box ik heb een D logotje dat moet aangeven dat mijn 7.1 goed werkt. en de rest van de lampjes zijn voor het overige geluid. Maar op mijn ps3 ging het lampje van de 7.1 dus aan en hoorde ik dus gewoon lekker 7.1.. Maar sinds korte tijd ook helemaal overgestapt naar pc gamen en dus alles aan mijn computer aangesloten, maar het is dus de bedoeling dat als ik op mijn bureaublad zit dat hij dan gewoon dat lampje van 7.1 uithoud... Logisch allen het is ook de bedoeling dat als ik ga gamen dat het lampje dan aangaat en dat hij dan in 7.1 afspeelt. En dat is dus helaas niet het geval.. Het lampje gaat totaal niet meer aan en ik hoor ook niks meer in 7.1 terwijl de headset en box het nog perfect doen want als ik hem weer even aan mijn ps 3 aansluit doet hij het weer perfect.. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met het correct laten werken van mijn 7.1 want ik zou het jammer vinden als ik nu 150 euro ongv. kwijt ben..

Ik snap dat jullie dan mijn geluidskaart nodig hebben...

duss: Speccy afbeelding

als het goed is een 7.1 kaart.. Nu maar hopen dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem, als je nog meer informatie nodig hebt om mij te helpen dan reageer ik zo snel mogelijk

Groeten; Sjoerd Walravens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan