• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Turks Vertalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oranje89

MKNV
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
3.942
Waarderingsscore
41
Wie kent hier een goed (freeware) programma om hele turkse zinnen mee te vertalen naar het engels?
Het mag ook een site zijn, maar die zijn niet te vinden.....
 
denk dat het zowieso lastig wordt in verband met de andere tekens die de Turkse taal kent....Het Turkse toetsenbord is ook al helemaal anders dus vertaalsites..gaat lastig worden denk ik...

Maar hier heb je wel een woorden vertalen..misschien heb je daar al iets aan?

http://www.woordentrainer.nl/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik weet dat het lastig is om een vertaalmachine te zoeken, maar het moete helaas echt van het tursk naar engels ofzo zijn. :(
Alleen woorden gaat ook niet echt lukken, want als je de turkse woorden in zinsverband hebt veranderen ze meestal een beetje :(
 
ben echt bang dat je iemand binnen je Turkse vriendenkring lief moet aankijken om je te helpen..of een bureau moet inschakelen......ik heb voor je gezocht op internet..maar niets gevonden...ja...bureaus...maar de grap is dat als je op bepaalde sites / fora etc kijkt ze ook aanraden het ergens in je sociale omgeving te zoeken.....blijft net als Arabisch een lastige taal om online te vertalen....ivm de letters etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Babylon werkt perfect voor het vertalen van turkse teksten!
Kijk maar ;)
Babil işleri metinler Trke eviriyor iin tamamlar!
Je kunt het van Nederlands naar Turks en omgekeerd en van Engels naar turks en omgekeerd enz... Alle europese talen! Volgen mij :)
 
super!! gaaf, dat het gelukt is!! :yahoo:
 
Idd gaaf dat het is gelukt ;)
Heb hem ook gedownload, maar voor Nederlands
naar Engels.
:D
 
Alleen tijdens de installatie bemerkte ik wel dat het
een proefversie is, dat is wel jammer.
Maar kan hem er daarna altijd afgooien
.:surrender
 
Turks moet je niet vertalen maar eten :p :p

Nee maar even serieus dat soort translation engines zijn nooit echt goed. Leuke test is een zin naar een andere taal vertalen en dan waar terug. Wat eruit komt is complete gibberish vaak...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan