• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[TUT] Windows Vista Ultimate taal veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samuel

Elite Member
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
[TUT] Windows Vista / 7 Ultimate taal veranderen

Heb je een Engelstalige Windows Vista Ultimate en wil je die naar een andere taal omzetten, doe dat dan als volgt:

Ga naar start en zoek naar 'Windows update',

Aangekomen in het Windows update venster, klik op 'View available updates',

Scroll naar onderen en daar staat 'Windows Vista Ultimate Language Packs',

Selecteer daaronder bijvoorbeeld 'Netherlands Language Pack' en klik op 'Instal', UAC vraagt om bevestiging en klik op 'continue',

Windows Update gaat nu de betreffende language pack downloaden en installeren. (De snelheid hiervan hangt af van je internet- en computersnelheid) Tijdens het installeren wordt er een nieuw venster geopend.

Na de volledige installatie van het language pack ga je naar 'Control Panel' in het start menu. Je klikt links op 'Control Panel Home'. Dan klik je op 'Change display language' onder de kop 'Clock, language, and Region'.
Er opent zich dan een nieuw venster. Daar staat een balkje met de taal die momenteel op je computer is ingesteld. Wanneer je op dat blakje klikt kun je uit de talen kiezen die je hebt genstalleerd.
Je kiest dan 'Nederlands' en klikt op 'OK'. Er opent zich weer een venster. Daar klik je op 'Log off now' en dan heb je een nieuwe taal genstalleerd en ingesteld op je computer voor gebruik.

Indien er problemen zijn kun je mij een pm sturen of een topic openen.

Veel succes er mee!


Edit: dit werkt haast hetzelfde al dan niet precies hetzelfde op een computer met Windows 7 Ultimate
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Ik had er eerst een probleem mee, maar naar dat ik sp1 geinstaleerd had kon ik gewoon taalpakketen instaleren.
mischien dat andere er iets mee kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan