• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

TV glasvezel KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo650

Junior lid
Lid geworden
15 mei 2012
Berichten
47
Waarderingsscore
0
Hallo,
Binnenkort krijgen wij alles in één van KPN.
Nu wil ik een FTP kabel naar de huiskamer leggen van het
modem KPN Box-12 naar de tv-ontvanger.
Ik wil in de huiskamer naast de TV- ontvanger nog 2 apparaten bekabeld op internet,
Is het beter om de TV-ontvanger alléén op een FTP kabel aan te sluiten
of moet ik meerdere kabels leggen voor de andere 2 apparaten of volstaat een netwerk switch ?

Bedankt
 
Een netwerk switch volstaat.
 
Hallo,

Neem minimaal een Cat6 kabel:
Cat6: Kan snelheden tot 1.000 mbit/s halen en heeft een bandbreedte van 250mhz.
Cat6a: Kan snelheden tot 10.000 mbit/s halen en heeft een bandbreedte van 500mhz.
Cat7: Kan snelheden tot 10.000 mbit/s halen en heeft een bandbreedte van 600mhz.

Dus 1 kabel vanaf het modem naar een Switch en vanuit daar kan je een kabel naar je apparaten doen.

Koop erbij een Netwerk Switch b.v. TP-Link
 
Alles hier boven klopt. Om het af te maken; als je een switch koopt zorg dan dat je een gigabit switch koopt en niet zo'n goedkoop troepie ding met 100 mbit.
 
  • Leuk
Waarderingen: abbs
en niet zo'n goedkoop troepie ding met 100 mbit.
Zijn die überhaupt nog wel te krijgen? Tegenwoordig is de standaard al 100/1000 MB. Je moet al geluk hebben om tegen een 100 mbit nog op te lopen.
Gigabit kost tegenwoordig ook niks meer.
 
Zijn die überhaupt nog wel te krijgen? Tegenwoordig is de standaard al 100/1000 MB. Je moet al geluk hebben om tegen een 100 mbit nog op te lopen.
Gigabit kost tegenwoordig ook niks meer.
Die heb je zeker nog. De Action's en de Aliexpressen liggen er vol mee.
 
De Action's en de Aliexpressen liggen er vol mee.
Ben je toch al lang geleden in de Action geweest of niet? Want ook daar ligt o.a. de LS1005G en die is ook gigabit.
Op Ali kom je ze nog wel tegen voor rond de 10 euro maar ook nog maar heel weinig.
 
Ben je toch al lang geleden in de Action geweest of niet? Want ook daar ligt o.a. de LS1005G en die is ook gigabit.
Op Ali kom je ze nog wel tegen voor rond de 10 euro maar ook nog maar heel weinig.
Ik mag van m'n moeder niet bij de Action komen.
 
Ik mag heel af en toe met mijn vrouw mee. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan