• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tv/video Op Computer Opnemen En Branden Op Dvd

  • Onderwerp starter mikezwet
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mikezwet

Gast
Hallo,
Ik ben van plan een notebook te kopen met een dvd brander, nu wilde ik weten of het mogelijk is (met een externe tv kaart) om met de computer vanaf de TV of VIDEO op te nemen en daarna op dvd te schrijven.

- In welk formaat gebeurt dit
- hoe is de kwaliteit, hetzelfde als je opneemt met een dvd recorder?
- is er software die je kan programmeren met een timer (bv ik ben weg en ik wil het jornaal opnemen, kan ik dat instellen)
- welke tv kaart (extern) kunnen jullie aanbevelen.
-welke software is hier voor nodig
- hoe lang kan je opnemen met een 80gb hdd.
- is het mogelijk om direct naar dvd te schrijven
- een beschrijfbare dvd is 4.7 gb, zijn er ook met een grotere capiciteit?

Een paar jaar geleden had ik een goedkoop tv kaartje, probeerde ik hetzelfde maar was het resultaat om te huilen, het geluid liep voor (of het beeld achter) is dit nu allemaal beter?

Ik kon niet direct een site vinden die zoiets behandelde vandaar deze vragen, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,

Vr Gr Mike Zwetsloot
 
- Om dvds te schrijfen en daarna in een dvd speler af te spelen moet je het avi bestand omzetten naar Mpeg2 dit kun je doen met programma tmpeg.
- De kwaliteit kan je met Tmpeg veranderen. Als je langer de tijd =neemt is de kwaliteit beter maar gaat altijd achteruit
- Ik heb geen idee
-
-Software word mee geleverd
- Dat ligt aan de kwaliteit maar zeker op normale kwaliteit
wel 150 uur
-nee
-nee

Waarschijnlijk lach de hakkelende beelden aan de snelheid van je pc als je nu een betere hebt heb je dus ook betere kwaliteit anders NIET.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan