• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Tweakers.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Zien jullie hetzelfde bij een bezoekje?
Browser is Firefox 68.0 (Linux):

 
LOL, nee ik had hetzelfde in Chrome en ben naar FF gegaan, beide onder Zorin
 
Hallo EvC, mijn Firefox in Windows laat inderdaad ook dat zelfde lege zwarte scherm zien.
Andere browsers in mijn Windows hebben er geen last van.
 
blijkbaar heb ik er géén last van .. krijg in Firefox als ook in de chrome de site te zien .
11801
 
Ik vermoed dat het met een bepaalde add-on te maken heeft.
 
Als de add-on uBlock Origin wordt verwijderd gaat het goed.
Na een herstart van Ubuntu en de add-on weer geïnstalleerd, werkt Tweakers weer goed.
Ook nog even de Firefox cache geleegd:

 
Vreemd inderdaad, bij Tweakers of de add-on is iets veranderd.
Zowel met Windows en Linux wordt het - bij sommigen - met Firefox ervaren.
uBlock Origin had ik eerst vervangen door uBlock, dat werkte ook. Daarna weer naar de originele setting.
 
Is het probleem al opgelost?

Ik gebruik namelijk ook uBlock Orirgin en kan zonder problemen op Tweakers. Misschien problemen i.c.m. een andere Add-On?
 
De add-on I don' t care about cookies was niet instaat om cookies bij Tweakers te accepteren.
Verwijderderen was de enige oplossing. Bij Tweakers dan de cookies accepteren en de add-on weer installeren.

Sinds kort gebruik ik Debian als besturingssysteem en speelt het probleem niet meer.
Het blijft onduidelijk waar en wat er veranderd is.
 
De add-on I don' t care about cookies was niet instaat om cookies bij Tweakers te accepteren.

Ik heb vaker problemen gehad / gezien met genoemde Add-On. om die reden heb ik hem zelf ook weer verwijderd.
 
Ik gebruik hier AB Ultimate en I Don't Care About cookies en FF en kan zonder problemen op Tweakers.

Normaal staat AB uit op Tweakers, met aan krijg je een irri melding maar die anti cookie staat gewoon aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan