• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Twee smartphones op een Google account

Status
Niet open voor verdere reacties.

HMW

Bekend gezicht
Lid geworden
26 jun 2014
Berichten
175
Waarderingsscore
1
Ik gebruik twee android smartphones met hetzelfde Google account. Nu komt er een nieuwe phone bij en wordt de oudste gedumpt.
Ik wil het nieuwe toestel installeren vanuit de Google backup, maar wat wordt gekozen? Bestaat er maar één backup of is zijn er twee verschillende backups voor beide toestellen?
 
Ik ga er vanuit dat er maar 1 backup is, want er is maar 1 account.
Maar je zou eens op Google Drive kunnen inloggen, dan zou je daar moeten zien wat er allemaal staat.
 
Ik was een beetje vroeg met mijn vraag: Google vraagt netjes van welke telefoon je de update nodig hebt.
 
Oké dan is jou vraag dus opgelost :)
 
Van welk merk zijn de telefoons? Als ze van hetzelfde merk zijn kan je ze vaak bijna één op één overzetten en staat alles tot aan je beltoon zoals je het op de oude telefoon had.

Let op: je dient wel bij alle beveiligde accounts opnieuw in te loggen, wachtwoorden worden niet meegenomen.
 
Het gaat om Motorola's. Maar van verschillende types en verschillende setup.
Maar Google backup maakt kennelijk van elke telefoon een eigen backup, ook al is er maar één account in gebruik voor beide telefoons. Goed om te onthouden voor de volgende keer.
Bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan