• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Tweede beeldscherm niet te dupliceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickK88

Nieuw lid
Lid geworden
6 aug 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allen,

In de afbeelding zie je de achterzijde van mijn desktop. In de geel omcirkelde aansluitingen heb ik nu een displayport naar HDMI adapter, deze gaat met 2x HDMI richting de monitor, het tweede scherm is een dvi naar HDMI adapter, ook met HDMI op de tweede monitor.

Het scherm wordt niet gedetecteerd, op beide schermen heb ik nu hetzelfde beeld. Hopelijk kunnen jullie me helpen?

Type desktop:
HP Z240 worktower
Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz

Videokaart 1 Microsoft Basic Display Adapter
1920 x 1080


Alvast bedankt voor de moeite.

Gr Nick
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    212,7 KB · Weergaven: 8
Welke adapter heb je precies? Linkje naar de pagina waar je hem gekocht hebt zou fijn zijn.
En welke monitoren gebruik je.

Maar gezien het resultaat heb je gewoon de verkeerde adapter gekocht. Veel van die adapters kunnen alleen maar het beeld dupliceren.

Side note: Op een Z240 hoort geen basic display adapter, maar zou je een driver voor een Intel® HD Graphics 530 moeten installeren.
 
Welke adapter heb je precies? Linkje naar de pagina waar je hem gekocht hebt zou fijn zijn.
En welke monitoren gebruik je.

Maar gezien het resultaat heb je gewoon de verkeerde adapter gekocht. Veel van die adapters kunnen alleen maar het beeld dupliceren.

Side note: Op een Z240 hoort geen basic display adapter, maar zou je een driver voor een Intel® HD Graphics 530 moeten installeren.
Bedankt voor de snelle reactie. Onderstaande adapter heb ik nu in gebruik.

 
Ik had het verkeerd gelezen. Ik las dat je een adapter had van Displaypoort naar 2x HDMI.

Maar je hebt een gewone Displaypoort naar HDMI adapter. Ik vermoed dat er drivers ontbreken op je computer, omdat je een basic display driver hebt.

Dit even installeren en draaien, die zou dan alle ontbrekend drivers moeten toevoegen,

 
Bedankt, het is gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan