• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tweede Harde Schijf (fdisk)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sopkopter
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sopkopter

Gast
Ik heb een probleempje, ik heb net een extra harde schijf gekocht en via Uitvoeren in Start Command gedaan. Ik heb op Ja gedrukt omdat ik een Fat32 wil maken maar nu heb ik gehoord dat ik daarna keuzenummer 5 moet nemen. Die staat er alleen niet bij! Wat nu?
(ja ik heb de flatkabel eerst aan mn nieuwe schijf en daarna aan mn oude harde schijf gekoppeld en mn oude staat op master en de nieuwe op slave)

Kijk eerst anders eens in je bios of hij herkent wordt, en sommige mobo's ondersteunen geen grote harde schijven en/ of onder fat worden ze niet geheel weergegeven.

Bedankt voor alle moeite maar ik heb het probleem gevonden en opgelost: :D Er was geen Primary slave ingesteld(waar mijn nieuwe schijf dus aan vast zat) Eigenlijk best stom. :unsure: Maar ja nu is alles prima.
Toch bedankt!

:D, en welkom nog op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan