• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tweede scherm instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fresso

Vaak hier
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
775
Waarderingsscore
1
Beste lezer.

Ik heb sinds kort van een laptopscherm een losse monitor gemaakt. (dmv een controller board)
Deze werkt fantastisch. Alleen..

Als ik een spel doe, bijvoorbeeld Football Manager en ik heb deze op mijn eerste scherm staan kan ik niet op de andere monitor.
Als ik met de muis richting het andere scherm ga is er niks aan de hand. Tot ik de muisklik doe op bijvoorbeeld internet om wat te zoeken.

Dan gaat mijn eerste scherm de game minimaliseren. Kan ik iets er aan doen dat dit gewoon blijft staan en ik in een game oid mijn andere scherm kan gebruiken?
 
Heb ik ook eens een hele zoektocht naar gehad. Vooral in oudere games kan dit niet of blijft dit problemen geven. Nieuwere games hebben vaak een aparte instelling die 'Borderless Fullscreen' heet. Soms ook Windowed Fullscreen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan