• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Twitter gooit wifi eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,
Sinds enige tijd hebik een probleem dat twitter wifi eruit doet knallen. De netwerkverbindng wordt verbroken als ik enige minuten op twitter bezig ben. Het vermoeden is dat dit meer bij 5 ghz voorkomt dan bij 2,4 ghz. In welke hoek moet ik een oplossing hiervoor zoeken cq. wat kan dit veroorzaken?
 
Dat is wel heel vreemd.

Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Hai Abraham,
Dat zal niet gaan, Ondat ik twitter alleen gebruik op de apple ipads.En daar dus ook het probleem zich voor doet.
 
Begrijpelijk, maar dat had je dan eigenlijk al in je openingsbericht kunnen vermelden.
 
Ja, sorry! Niet bij nagedacht. Komt toch weer mijn onderschrift bij de avatar boven.
 
Het vermoeden is dat dit meer bij 5 ghz voorkomt dan bij 2,4 ghz. In welke hoek moet ik een oplossing hiervoor zoeken cq. wat kan dit veroorzaken?

Heb je al getest of Twitter dan wel beter werkt op de 2,4 Ghz?
 
Ja, bij 2,4 ghz duurt het langer voordat twitter de geest geeft.
 
Ik gebruik safari.
 
Ja, bij 2,4 ghz duurt het langer voordat twitter de geest geeft.

Ik neem aan dat jij dit alleen met Twitter hebt?
Weet jij of Twitter kort geleden een update heeft gehad?
 
Het is alleen bij twitter. Ik ga het straks eens verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of dit wat verbetering brengt.
 
Er is idd recent een nieuw versie verschenen. Zo te zien blijft ie vanochtend wel in de lucht. Effe aanzien de komende tijd.
 
Je kan desnoods een andere browser uitproberen.
Firefox en Chrome zijn toch mogelijk?
 
Er is idd recent een nieuw versie verschenen. Zo te zien blijft ie vanochtend wel in de lucht. Effe aanzien de komende tijd.

Ja even afwachten of die beter werkt.
 
Vandaag weer via de app de wifi eruit. Vanwege de opmerking van Abraham over de browser, eens met safari via twitter.com. Dit werk weer feilloos. Stom van me dat het niet eerder in me opkwam. Tja , je wordt een daggie ouder hé.
 
Dus dan werkt de app niet helemaal lekker.
Maar gelukkig kun je zo dan wel probleemloos twitteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan